ดีมาก 7.3
จาก 8158 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีมาก



จาก 8158 รีวิว
  • ความสะอาด 7.3
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 6.5
  • สถานที่ตั้ง 9.1
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 6.9
  • การให้บริการ 7.0
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 7.1
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 6.3
เรียงตาม

Thunyaiphat จาก ประเทศไทย
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ห้องมาตรฐาน เตียงแฝด
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
Location is very Good. The staff is nice.
Location is very Good. The staff is nice.
รีวิวเมื่อ 21 มิถุนายน 2016

Thunyaiphat จาก ประเทศไทย
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ห้องสำหรับครอบครัว
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
Location is very Good. The staff is nice.
Location is very Good. The staff is nice.
รีวิวเมื่อ 21 มิถุนายน 2016

Vana จาก อินโดนีเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์ เตียงแฝด
เข้าพัก 6 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
Satisfactory
Good location. Good staff. Everyday the room 's cleaned. Everyday get 2 waterbottled. 6 night sleep at casa hotel was satifactory!!
รีวิวเมื่อ 20 มิถุนายน 2016

JIE จาก มาเลเซีย
เดินทางคนเดียว
ห้องมาตรฐาน เตียงแฝด
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
need to improve
The bathroom was extremely small, can even turn around when showering. There are no fridge in the hotel and poor soundproof, we can hear what next door chatting.
รีวิวเมื่อ 19 มิถุนายน 2016

SANSANEE จาก ประเทศไทย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์ เตียงแฝด
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
good location
Comfort bed good location near MTR, bus stop
รีวิวเมื่อ 17 มิถุนายน 2016

Jaime จาก ฟิลิปปินส์
คู่รัก
ห้องมาตรฐาน เตียงแฝด
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
nice & convenient
location is very convenient good value for money in the heart of Kowloon. clean hotel with the basic facilities you need. but the toilet is too narrow/small.
รีวิวเมื่อ 17 มิถุนายน 2016

Say จาก สิงคโปร์
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องมาตรฐาน เตียงแฝด
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
Location is Good
Toilet is too small.
รีวิวเมื่อ 14 มิถุนายน 2016

WAI จาก ฮ่องกง
คู่รัก
ห้องดีลักซ์ เตียงแฝด
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
An unexpected incidence
At the night I went to check-in, the front desk said all the Standard Double rooms were full... It took me nearly half an hour to wait for the check-in procedures be done. Never been encountered incidence like this before, and the attitude of the front desk was bad. Finally, he called the Agoda hotline and a operator from Agoda had a conversation with me. Truly appreciate him for his help in free upgrading the room and he was really a polite and decent person. Although the Deluxe Double room I finally got was far more smaller than I expected, at least I got a place to spend the night. I would like to formally thank you for the operator in Agoda! Meanwhile, I might not consider re-entrance to this hotel again.
รีวิวเมื่อ 14 มิถุนายน 2016

Choy จาก สิงคโปร์
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์ เตียงแฝด
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
location is good
location is good
รีวิวเมื่อ 14 มิถุนายน 2016

Ngoc จาก เวียดนาม
ครอบครัวที่มีเด็กโต
ห้องมาตรฐาน เตียงแฝด
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2016
Good Hotel
Good Location & Clean room
รีวิวเมื่อ 13 มิถุนายน 2016


1

2

3

1234

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :