ดีเยี่ยม 8.6
จาก 243 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีเยี่ยม



จาก 243 รีวิว
  • ความสะอาด 9.1
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 8.8
  • สถานที่ตั้ง 8.9
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 8.9
  • การให้บริการ 9.1
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 8.0
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 7.1
เรียงตาม

Yiding จาก สิงคโปร์
นักธุรกิจ
ซูเปอร์
เข้าพัก 4 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2016
Okish
spacious enough and comfortable, some funny smells in the room that really bothered me, pillows didn't smell very good too. Free breakfast was good, but I didn't understand why the staff told me they would charge extra if I mix n match the choices on the menu, basically was the same thing: eggs with sausage or omelette with spinach, I just wanted two sunny side up with spinach instead of omelette... Personally I would not choose to stay here again
รีวิวเมื่อ 09 พฤษภาคม 2016

Zaki จาก อินโดนีเซีย
คู่รัก
ซูเปอร์
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ เมษายน 2016
Recommended
Had a very pleasant stay. Great location at the LKF district, friendly staff and lots of free items.
รีวิวเมื่อ 01 พฤษภาคม 2016

zuliana จาก สิงคโปร์
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2015
Awesome
Awesome
รีวิวเมื่อ 13 เมษายน 2016

zuliana จาก สิงคโปร์
นักธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2015
Awesome
Awesome
รีวิวเมื่อ 13 เมษายน 2016

zuliana จาก สิงคโปร์
นักธุรกิจ
Super Shiny Room with Free mini bar
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Awesome
Awesome
รีวิวเมื่อ 13 เมษายน 2016

zuliana จาก สิงคโปร์
นักธุรกิจ
Super Shiny Room with Free mini bar
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Awesome
Awesome
รีวิวเมื่อ 13 เมษายน 2016

zuliana จาก สิงคโปร์
นักธุรกิจ
Super Shiny Room with Free mini bar
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Awesome
Awesome
รีวิวเมื่อ 13 เมษายน 2016

Jinghan จาก ไต้หวัน
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Great hotel fantastic location
Noisy at night but everything else is perfect
รีวิวเมื่อ 07 เมษายน 2016

Neil จาก ออสเตรเลีย
นักธุรกิจ
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2016
Ovolo consistent as ever
I love staying at Ovolo as I know what to expect each time. - great value for money. As per usual a great experience - thank you!
รีวิวเมื่อ 28 กุมภาพันธ์ 2016

Chata จาก ประเทศไทย
นักธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2016
Free minibar
OVERRATED!!!! We chose this hotel because we saw from the hotel's website that they recieved many awards. From the experience, everything was not as good as I expect. There was lots of dust in the room. The toilet near the lobby was very dirty, not a standard of 4 star hotel!! Front office didn't seem welcoming at all. The room does not look as good as what we saw in agoda. Will not stay here and will not recommend this hotel to anyone.
รีวิวเมื่อ 28 กุมภาพันธ์ 2016


1

2

3

1234

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :