โรงแรมรีกัล เกาลูน (Regal Kowloon Hotel)

71 Mody Road, จิมซาจุ่ย, ฮ่องกง, ฮ่องกง - ดูแผนที่

ดีมาก 7.7
จาก 5152 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีมาก



จาก 5152 รีวิว
  • ความสะอาด 7.9
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 7.1
  • สถานที่ตั้ง 8.3
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 7.8
  • การให้บริการของพนักงาน 7.6
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 7.6
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 7.2
เรียงตาม

Alfred จาก สิงคโปร์
นักธุรกิจ
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ สิงหาคม 2015
Good location
Location, clean, central
รีวิวเมื่อ 08 สิงหาคม 2015

Tanee จาก ประเทศไทย
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2015
Nice palce
Comfortable, Valuable
Very nice hotel with good location good service
รีวิวเมื่อ 07 สิงหาคม 2015

heine จาก เดนมาร์ก
นักธุรกิจ
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ เมษายน 2015
Perfect as alway
Location, Spacious, quiet
Very pleasant stay. Everything up to expected 4 star standard. The location is superb for shopping
รีวิวเมื่อ 06 สิงหาคม 2015

Pierre จาก ฝรั่งเศส
นักธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2015
Good hotel well located in TST
Location, room comfort
My stay as business traveler at Regal Kowloon Hotel was nice, most of my meetings were in TST area so it was very convenient for me to go by walk to the different office as the hotel is very well located.
รีวิวเมื่อ 05 สิงหาคม 2015

Aya จาก ญี่ปุ่น
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ สิงหาคม 2015
Convenient location, nice atmosphere
Room, staff, location
รีวิวเมื่อ 05 สิงหาคม 2015

Ali จาก รัสเซีย
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มิถุนายน 2015
PERFECT
Clean / Comfortable / budget
This Hotel is very good price and clean / staff helpful / area Perfect
รีวิวเมื่อ 05 สิงหาคม 2015

joie จาก สิงคโปร์
คู่รัก
เข้าพัก 4 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2015
Bad service attitude and room service
location / cleaniness
My stay overall was great . location good . food AROUND hotel good, except for on upon check in. I was waiting for so long for someone to serve at the counter, and overheard a staff name Brian and a group of 3 tourists conversation.Its was so rougly about 11.30 am which i knows its consider early check in, but tourist was asking him to TRY give him a room. Instead of telling this guy ok i will try , he say he cant control he is not the cleaner. WOW. wad a reply when its my turn i told him just upgrade my room to somewhere i can rest. no point arguing and making urself angry. And ask for top up of shampoo on the 3rd day their house keeper came by giving you a used 1/2 bottle.what a joke.
รีวิวเมื่อ 04 สิงหาคม 2015

POK จาก ฮ่องกง
นักธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2015
Good location
Being upgraded ! Good location
รีวิวเมื่อ 02 สิงหาคม 2015

Ahmed จาก มัลดีฟส์
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 4 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2015
GREAT FACILITIES. RUDE STAFF
The Room, The Food, The Location.
The room, the food and the location of this hotel is great. We do not have any complaints whatsoever about how great the facility is. However, the staff do not pay justice to this facility. They are surprisingly rude, poorly trained and insults you right in your face. I would like to highlight 3 instances during the 3 nights we stayed.(1) CHECK IN when we checked in, the staff at the check in counter had a very thick attitude towards us, no greetings, no smiles, just always looking down at his monitor and looking annoyed by our presence. (2) DOORMAN When we called in for a cab driver to go to Disneyland, the doorman "screamed and shouted" at the driver in front of us for waiting for us in their parking space, came back to us and explained it was "lunch hour". We believe he could have been more polite in front of paying guests even though this was hotel policy. (3) CONCIERGE When we went to check out, we left our luggage to be picked up by concierge service, we did not know that the hotel policy required one person to be present when all luggages are cleared from room. When we requested the concierge to get our luggage, his only response in a rude tone was that he cannot help unless we were in the room. when we told we had checked out and didn't have a key card to go to our rooms, he simply repeated what he said before without even giving us an alternative solution to our very obvious problem. Finally, we went up to ge the luggage after getting new key cards done from the reception, i confronted the concierge by asking him if he was having a bad day. and he said "he woke up very early that day at 430am" and that he has a "9 hour shift" and then finally when he realised i might get very upset he said "sorry if i made you feel bad before" in broken English. Which was i think the most honest and candid moment i had with any of the staff at this hotel.
รีวิวเมื่อ 31 กรกฎาคม 2015

William จาก สิงคโปร์
นักธุรกิจ
ห้องสวีท สำหรับครอบครัว
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2015
Greaat Business or Leisure Hotel in Hong Kong
Location, Service, Facilities
รีวิวเมื่อ 30 กรกฎาคม 2015


1

2

3

1234

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :