กลับไปหน้าข้อมูลโรงแรม

ดีมาก 7.3
จาก 4968 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักท่องเที่ยว
ดีมาก



จาก 4968 รีวิว
  • สภาพแวดล้อม/ความสะอาดของโรงแรม 7.6
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 6.8
  • สถานที่ตั้ง 8.4
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 7.1
  • การให้บริการของพนักงาน 7.1
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 7.4
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 6.3
เรียงตาม

Veeratep M. จาก ประเทศไทย
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ เมษายน 2016
Good value
Small room for a double, but good price.
รีวิวเมื่อ 08 เมษายน 2016

Tsz F. จาก ฮ่องกง
คู่รัก
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ เมษายน 2016
poor hygiene
poor hygiene
รีวิวเมื่อ 07 เมษายน 2016

Sukanya I. จาก ประเทศไทย
นักธุรกิจ
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ เมษายน 2016
good location
small size of room, not free of water
รีวิวเมื่อ 07 เมษายน 2016

han L. จาก มาเลเซีย
คู่รัก
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ เมษายน 2016
Good location
Have room to improve for cleanliness. Overall ok
รีวิวเมื่อ 06 เมษายน 2016

Leon L. จาก สิงคโปร์
คู่รัก
เข้าพัก 6 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Short stay
Good location for resting in the night. Hotel staff speaks very little English so do expect to take some time to communicate with them.
รีวิวเมื่อ 06 เมษายน 2016

Joseph M. จาก ฟิลิปปินส์
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Great location
The location is near the night market. There are a lot of local food stores nearby. The staff are not so accomodating.
รีวิวเมื่อ 05 เมษายน 2016

Arini W. จาก อินโดนีเซีย
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Statisfied!
This hotel were so good, I'm very happy the fact that I got the handy smartphone to keep online. But there's one thing that shocked me that the coffee sachet you provided ub my room is supposed to be expired in 2015. Tell your housekeeping staff to check it often. Thanks! I'll be back to this hotel again when I visit Hong kong
รีวิวเมื่อ 02 เมษายน 2016

Rachel K. จาก มาเลเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กโต
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Bad experience
I used to stay here few years ago and had good experience with this hotel. So this time traveling to HK again, I've decided to chose this hotel for my stay. However, I felt dissatisfied and dissappointed how this hotel service and room has changed from good to bad. Receptionists are not friendly enough to provide guidance for tourist and has no friendly smile to welcome you. Room facilities is bad, especially the toilet. The basin tap is not working well, water flow is very slow and stuck for the basin! After checking out, I only realized that the water bottle inside mini bar is charged for every bottle! It's not complimentary... Well, I gotta said that water bottle are not supposed to be charged and should be given for free to guests. It's call service. I won't choose to stay in this hotel again for my next trip! If you want a pleasant stay in this area, I believe there's better choices.
รีวิวเมื่อ 02 เมษายน 2016

MORIYO S. จาก ญี่ปุ่น
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Not bad!
Good enough!
รีวิวเมื่อ 01 เมษายน 2016

Cherilyn O. จาก ฟิลิปปินส์
คู่รัก
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Request not granted
Our request to be at a non smoking floor was not granted. It was very frustrating because i have asthma and its not good for me to be exposed to smoking areas.
รีวิวเมื่อ 31 มีนาคม 2016