กลับไปหน้าข้อมูลโรงแรม

2015

โรงแรมดิ แอ๊คคอร์ท เมโทรโพลิแทน (The Accord Metropolitan Hotel)

35-36-37 G N Chetty Road T Nagar, เชนไนซิตี้เซ็นเตอร์, เจนไน, อินเดีย 600017 - ดูแผนที่

ดีเยี่ยม 8.2
จาก 1177 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักท่องเที่ยว
ดีเยี่ยม



จาก 1177 รีวิว
  • สภาพแวดล้อม/ความสะอาดของโรงแรม 8.4
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 7.6
  • สถานที่ตั้ง 8.3
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 8.3
  • การให้บริการของพนักงาน 8.4
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 8.1
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 7.9

Nooraini K.
สิงคโปร์
26 ธันวาคม 2015
N
Service, hospitality and ambience.
Enjoyed my stay and looking forward to visit again.

Dessagren R.
แอฟริกาใต้
26 ธันวาคม 2015
Untidy - rooms untidy, duvet was torn, worm in sal
Location was good, stayed there in 2011 and standards have dropped. Excuse of floods does not mean marble cannot be polished.
Generally ok. Left early and despite making arrangements, breakfast pack was not made. Appears lack of co-ordination. Old management should be brought back.

K G.
อินเดีย
25 ธันวาคม 2015
My Accord Stay
Location is good. Rooms are self sufficient. Friendly staff.
I can rate my stay 6/10 . The transport co ordination was very disappointing.

Sirish P.
อินเดีย
23 ธันวาคม 2015
Good stay
Location, Price, restaurant
Comfortable. Check in procedure too long drawn. Could be improved.

RAMALINGAM R.
ออสเตรเลีย
22 ธันวาคม 2015
Friendly staff, very helpful.
Location, Friendly staff, house keeping
enjoyed

Nooraini K.
สิงคโปร์
20 ธันวาคม 2015
Nil
Staff was friendly. Service was good.

M J.
สิงคโปร์
15 ธันวาคม 2015
Best room
They upgraded to a presential suite.

sivakumar M.
มาเลเซีย
15 ธันวาคม 2015
Trip
Riom
Good

Sriram N.
สหรัฐอเมริกา
10 ธันวาคม 2015
A wonderful shelter during the massive floods
Staff,people&food
Really nice experience staying there.Was one of the 2 5 star hotels which worked during the massive rains in Chennai. Wonderful staff,nice food and a pleasant stay

Sivachandran R.
มาเลเซีย
08 ธันวาคม 2015
Service and crisis management
Food and location
Staff and management team was very poor in managing crisis. Was not helpful to guest. They were more focus on how to safe energy and ration. Increase charges in food and transportation during crisis.