รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดี



จาก 298 รีวิว
  • ความสะอาด 6.4
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 4.4
  • สถานที่ตั้ง 9.1
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 6.7
  • การให้บริการ 6.2
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 6.2
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 6.4
เรียงตาม

Ancy จาก สหราชอาณาจักร
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 4 คืน เมื่อ มกราคม 2015
SHORT STAY WITH DAD
THE LOCATION WAS GREAT, WALKING DISTANCE TO TAJ ETC, NICE FOOD IN THE EVENING AND SURPRISING TERRACE TOO.
BEST ROOMS AND VIEWS, NICE SPACIOUS ROOMS. FOOD SERVICE AVAILABLE IN THE EVENING.IF YOU RESPECT THE HOTEL STAFF, THEY GIVE IT BACK. PATIENCE, THIS IS INDIA, NOT THE USA OR UK. A VERY ENJOYABLE EXPERIENCE.
รีวิวเมื่อ 01 พฤศจิกายน 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

VIPUL จาก อินเดีย
คู่รัก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ ตุลาคม 2015
Great Location but poorly managed
Location, proximity to local attractions and decent breakfast
The check-in experience was horrible. We were actually taken to three different rooms all of which were occupied. The person on the check-in counter did not have a clue. It took us more than an hour to check-in and during check-out we were first given the bill for another room. The location of the hotel is amazing with close proximity to local markets and attractions. The breakfast is decent and staff is helpful.
รีวิวเมื่อ 01 พฤศจิกายน 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

MARAN จาก มาเลเซีย
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ สิงหาคม 2015
Worst hotel
Sea Palace Hotel
I Regular traveler who ended up booking thishotel by impression photos about 1 week ago. Paid by credit card first, 1 room twin single bed with upgraded facilities. On arraival to check in on the 10 Ogos 15 , the duty manager was a dummy middle age who cant corrospont properly and anan,t give me a room of usd piorer to my 20 days earlier booking which entitiled to 15 percent early booking discount. His excuse was all the room are fully booked. After much argument and waited in restoren they finally gave a room half tne value of USD pernight. My dear travellers please be careful about this particular Sea Palace Hotel. One word I would say they ate. Avoid this Hotel.
รีวิวเมื่อ 16 สิงหาคม 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Preeti จาก อินเดีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ตุลาคม 2014
Not what was shown
it's proximity with Gateway of India
We were not given the rooms that we booked. Rooms had twin beds instead of double bed which caused inconvenience
รีวิวเมื่อ 06 พฤษภาคม 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Markus จาก สวิตเซอร์แลนด์
เดินทางคนเดียว
ห้องมาตรฐาน
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ เมษายน 2015
a very run-down, musty hotel
location, bar
รีวิวเมื่อ 23 เมษายน 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Rebecca จาก นิวซีแลนด์
เดินทางคนเดียว
ห้องมาตรฐาน
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ ตุลาคม 2014
Great location in Mumbai
Comfortable Bed, Air con, tv
The Sea Palace was ok to stay at, but seems pricey for an average experience. Breakfast included was pretty good. Mumbai in general was more expensive than the rest of India, and we had booked Sea Palace especially because of the roof top bar, what we didn't know was that we were in Mumbai at election time and Mumbai operates dry days, no joy at the bar. Also be careful we got advice from the staff, several different staff that a taxi to the airport would be 1 hour, it may well be one hour so long as you are not travelling at peak traffic.
รีวิวเมื่อ 12 เมษายน 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Nasir จาก อินเดีย
นักธุรกิจ
ห้องมาตรฐาน
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ เมษายน 2015
Sea Palace Hotel
location is good.
It is an old property, so i can understand that the rooms may not be that great. The sea facing rooms seemed to be lot better than the rooms on the other side of the building. I was a single person and was given a relatively small room. It was not cleaned properly and I am sure the bed sheets were also not changed. Not a worth place to stay. Would not recommend anyone. I had to argue with the watchman to park my car, otherwise he straight said that you need to park the car outside.
รีวิวเมื่อ 03 เมษายน 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Calida จาก ออสเตรเลีย
เดินทางคนเดียว
ห้องมาตรฐาน
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2015
Great location
Location, rooftop bar, breafast
Really good. The food and service were amazing. The room was smaller than I expected but it was clean and had everything I needed.
รีวิวเมื่อ 20 กุมภาพันธ์ 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

suhas จาก อินเดีย
นักธุรกิจ
ห้องมาตรฐาน
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2015
location matters
location, economic and pleasant atmosphere really kicks up this place
รีวิวเมื่อ 10 กุมภาพันธ์ 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

RISHICHAND จาก แอฟริกาใต้
คู่รัก
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ มกราคม 2015
Desperate need for revamp
good location, near shopping area
Poor- stayed there for the time- will not go back. Hotel needs a revamp. Rooms are in a pathetic condition. Reception tried to cover up for room not being ready on time. Overbooked and crowded during breakfast.
รีวิวเมื่อ 12 มกราคม 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่


1

เลือกลอยัลตี้โปรแกรมของท่าน

คลิกพอยต์แม็กซ์ที่ด้านบนของหน้าและหน้าจอจะปรากฏรายชื่อสายการบินยอดนิยมและโปรแกรมลอยัลตี้ให้ท่านเลือกมากมาย

2

เลือกห้องพักที่สามารถสะสมแต้ม

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • รับแต้มสูงสุดถึง 4900 แต้ม

แต่ละห้องพักที่ร่วมรายการจะแสดงจำนวนแต้มที่ท่านจะได้รับหากจองห้องพัก

3

เข้าสู่ระบบและสะสมแต้มทันที!

  • รหัสสมาชิกโปรแกรม
  • ท่านไม่ได้เข้าพักเองที่โรงแรมนี้แต่ดำเนินการจองให้คนอื่น

ระบุหมายเลขสมาชิกของท่านสำหรับโปรแกรมที่เลือกในแต่ละการจอง แต้มสะสมที่ท่านเห็นจะปรากฏขึ้นในระบบหลังการเข้าพักเสร็จสิ้น เพียงเท่านี้ท่านก็สามารถสะสมแต้มได้แล้ว!

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :