ดีมาก 7.3
จาก 833 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีมาก



จาก 833 รีวิว
  • ความสะอาด 7.6
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 5.4
  • สถานที่ตั้ง 7.5
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 7.3
  • การให้บริการ 7.5
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 7.8
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 5.7
เรียงตาม

sinta จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ห้องมาตรฐาน พร้อมส่วนลดสุดพิเศษ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มีนาคม 2014
budget hotel
best location, simple room, good price
the room is simple but comfortable to stay in this hotel, the breakfast menu is quite good for this hotel in their standard service. very good location, at the center of business area, friendly staff services.
รีวิวเมื่อ 24 พฤศจิกายน 2014

fx จาก อินโดนีเซีย
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ ตุลาคม 2014
good location hotel
staff, location, room
รีวิวเมื่อ 03 พฤศจิกายน 2014

Calvin จาก อินโดนีเซีย
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 7 คืน เมื่อ สิงหาคม 2014
Simple
Location,simpleness,compact
Simple hotel for short stay...
รีวิวเมื่อ 12 ตุลาคม 2014

Dwi จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ห้องมาตรฐาน พร้อมส่วนลดสุดพิเศษ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ตุลาคม 2014
i like the toilet better than pop hotel jogja.
simple room & uniq toilet
A bit noisy but ok
รีวิวเมื่อ 06 ตุลาคม 2014

Robby จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กันยายน 2014
Everything Okey
Good Location, Clean Room, Staff Good Service
รีวิวเมื่อ 29 กันยายน 2014

Johan จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กันยายน 2014
cleans
good design
Location is key of this hotel success. Its right on main street of city
รีวิวเมื่อ 28 กันยายน 2014

Enrico จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ห้องมาตรฐาน พร้อมส่วนลดสุดพิเศษ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2014
budget hotel in the heart of denpasar
location,value, city hotel
I am overall satisfied with the condiition of the hotel. Yes it is small as what budget hotel offers but the location cannot go wrong because excatly at the heart of Denpasar.
รีวิวเมื่อ 26 กันยายน 2014

Esat จาก ตุรกี
เดินทางคนเดียว
ห้องมาตรฐาน พร้อมส่วนลดสุดพิเศษ
เข้าพัก 7 คืน เมื่อ กันยายน 2014
A Hotel with avangarde Architecture
Personel is friendly, architecture and interior design is unique Price and quality relation is good
This hotel is more for low and middle low budgets. A person who have had overcomed the midlle age the hotel may be not very appropriate. The shower and toilets are added to the room after the building had been completed. So at least for me the room and especially shower and toilette unit was small. The housekeeping is at the limit. POP hotel is probably one of the best for the young generation in Bali, regarding design price and friendly athmosphere
รีวิวเมื่อ 16 กันยายน 2014

Angelina จาก อินโดนีเซีย
คู่รัก
เข้าพัก 4 คืน เมื่อ กันยายน 2014
Good location value for money
Location, Price, Staff Friendliness
From the outside it looks so colorful and fun. When we got our room, our first impression is, the room is not that small (because many people say it's small). It is enough for 2 people. Breakfast is okay, only local food, no international breakfast. No swimming pool. Everything is okay but the toilet is too small and the sliding door is hard to open. I wish they can fix it.
รีวิวเมื่อ 16 กันยายน 2014

Elvis จาก อินโดนีเซีย
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ กันยายน 2014
No Late Check-Out
friendly hotel crews, in the middle of everywhere, cozy place
i went to bali to participate in bii maybank bali marathon 2014. i chose the hotel because there was a shuttle bus from in front of the hotel to the race venue. my stay there was very short-limited so i did not really enjoy everything there was to offer from the hotel. i arrived friday night, almost saturday. in the morning on saturday, i went out already to get my race pack and came back to the hotel in the evening to take an early rest. at 3am sunday, i went to the race venue and had to come back to the hotel before 12pm because the check-out time was only until 12pm and not 2pm like other hotels that i have been staying. so, in order to avoid extra payment for half day, i had to rush back to the hotel. this made me unable to enjoy the after-taste of the race at the race venue because i had to pack my things. but, since my flight was in the afternoon, and i also had to wait for my airport transfer, the hotel let me put my bags at the reception area while i was browsing around the premises. so, my down point was the check-out time was very early (12pm instead of 2pm) and there was no opportunity for a late check-out. and my plus point was the friendly and ready-to-help hotel crews.
รีวิวเมื่อ 15 กันยายน 2014


1

2

3

1234

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :