กลับไปหน้าข้อมูลโรงแรม

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักท่องเที่ยว
ดีมาก



จาก 829 รีวิว
  • สภาพแวดล้อม/ความสะอาดของโรงแรม 7.6
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 5.8
  • สถานที่ตั้ง 7.5
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 7.3
  • การให้บริการของพนักงาน 7.5
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 7.8
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 5.7
เรียงตาม

novy W.
อินโดนีเซีย
25 มกราคม 2014
good design
clean room
hotel service and room condition are nice, far beyond my expectations, for its relatively less price. Maybe be not to good for family with kids, as there's no much space for children to play in the hotel.

Astari K.
อินโดนีเซีย
22 มกราคม 2014
nice
clean comfort low budget
I enjoyed it and maybe will be back on my next trip

Adam S.
สวีเดน
21 มกราคม 2014
Good place to stay the night
Cheap, friendly staff, air conditioned

Chee L.
มาเลเซีย
17 มกราคม 2014
return customer
cleanliness, comfort stay, nice breakfast

isdianto M.
อินโดนีเซีย
13 มกราคม 2014
very simple
small, simple and clean
close to city centre and easy access with taxi, buat far away from beach and other attraction.

Aulia E.
อินโดนีเซีย
08 มกราคม 2014
Good and friendly hotel
Friendly staff, fast internet and clean hotel

Natalie S.
ออสเตรเลีย
25 ธันวาคม 2013
Convenient and hassle free.
Clean, comfortable and convenient.
Always hassle free. Check-in is quick. The staff are helpful. The rooms are perfect for people like me who just want a good night's rest while passing through Bali.

Jozep A.
อินโดนีเซีย
30 พฤศจิกายน 2013
Effective short stay
Clean, centrally located and budget
Short stay less than 24 hours but unfortunately hotel does not provide free airport transfer.

Jerry L.
อินโดนีเซีย
27 พฤศจิกายน 2013
comfy and cheap
clean, comfy and cheap
we love to stay there and plan to stay back with our kids

donna E.
อินโดนีเซีย
18 พฤศจิกายน 2013
first impression is very bad
in the city, easy to acces all location and many restaurant around this hotel
First impression is really bad. Front desk staff is not friendly while check in. Arrived in the room no water for shower and reported to FO staff, he asked me to wait 10 minutes. After 25 minutes for the second report to FO finally we had water in the shower. Staff not hospitable, no greeting and no smiling at all.