โรงแรมเอเซียนอินเตอร์เนชันแนล (Asean International Hotel)

Jl H. Adam Malik No 5, เมดาน เปติซะห์, เมดัน, อินโดนีเซีย 20114 - ดูแผนที่

ดี 6.3
จาก 314 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดี



จาก 314 รีวิว
  • ความสะอาด 6.0
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 4.5
  • สถานที่ตั้ง 7.3
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 6.3
  • การให้บริการ 6.1
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 6.3
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 5.7
เรียงตาม

Benny จาก อินโดนีเซีย
คู่รัก
ดีลักซ์ เตียงใหญ่
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ตุลาคม 2015
Avoid this hotel
We didnt have a great time staying. Our room were smelly and bed sheets were not clean properly
รีวิวเมื่อ 18 เมษายน 2016

Jeo จาก อินโดนีเซีย
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ซูพีเรีย เตียงแฝด
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Rooms is very old and smelly!
Room is smelly, very old, air conditioning is not cool at all, blankets are dirty (i change 3x), carpet is very old and dusty. It shouldn't rate as 4 stars hotel and not even 6.3 rates!
รีวิวเมื่อ 04 เมษายน 2016

Shiraz จาก มาเลเซีย
นักธุรกิจ
ซูพีเรีย เตียงแฝด
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2016
Very old hotel
Need to upgrade
รีวิวเมื่อ 04 เมษายน 2016

Bayuaji จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ซูพีเรีย เตียงแฝด
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Worst Night
The hotel is not clean, old hotel. The staff is good and responsive but in term of facility this is bad I found cockroach in my room, water dripping in toilet, and also no tv channel, telephone ring because it cannot place correctly Also i order large bed they gave me twin bed
รีวิวเมื่อ 31 มีนาคม 2016

Alain จาก อินโดนีเซีย
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ซูพีเรีย เตียงแฝด
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Overrated
Not recommended
รีวิวเมื่อ 31 มีนาคม 2016

SIEN จาก สิงคโปร์
นักธุรกิจ
ซูพีเรีย เตียงแฝด
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Rooms differed frm website pixs
Only the facilities are okay... Staff told me they are in process of renovating. No free Wi-Fi at all,not workable,2stars now until renovasi. I stayed 4th flr and bulbs flickering and they said no room change
รีวิวเมื่อ 31 มีนาคม 2016

Navindra จาก มาเลเซีย
นักธุรกิจ
ซูพีเรีย เตียงแฝด
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Regretted, Annoyed, Disgusted
Checked in late night. Way from entrance itself was spooky looking lobby. Requested for single bedded room. Given room 402. Very old looking hotel with no maintenance. Way to the room doorstep could hear room bell keep ringing (may be wiring issue). Throughout the night it happened twice that the room bell kept ringing on its own. When requested for change of room, there were no other single bedded room available. The worker managed to cut off the speaker at the second attempt. Next morning, breakfast was very lousy. With insects crawling on the food served on the buffet. Worse place I have ever stayed in Medan. Will never enter this hotel again.
รีวิวเมื่อ 30 มีนาคม 2016

jomin จาก อินโดนีเซีย
เดินทางคนเดียว
ซูพีเรีย เตียงแฝด
เข้าพัก 4 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Not a 4 star hotel in my opinion
The room is messy , especialy the bath towel is very very disgusting and the smeel is bad .. Even this htl still running renovation but the quality must keep especialy the higenis and cleaning for the Bath towel, sheet cover and all about linen is cleenless and dirty
รีวิวเมื่อ 29 มีนาคม 2016

Nurjannah จาก มาเลเซีย
เดินทางคนเดียว
ซูพีเรีย เตียงแฝด
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Awful!!
The worst hotel in Medan Air con is hot con Flies n insects on dining area Room services lousy Soil pillow n smelly n filthy Not recommened on Agoda list Bad experiience
รีวิวเมื่อ 25 มีนาคม 2016

ANDI จาก อินโดนีเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ซูพีเรีย เตียงแฝด
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2016
Old Hotel
This hotel need renovation...
รีวิวเมื่อ 17 กุมภาพันธ์ 2016


1

2

3

1234

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :