2015
ดีเยี่ยม 8.2
จาก 2389 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีเยี่ยม



จาก 2389 รีวิว
  • ความสะอาด 8.4
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 7.9
  • สถานที่ตั้ง 8.6
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 8.2
  • การให้บริการ 8.2
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 8.0
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 7.7
เรียงตาม

Pei จาก มาเลเซีย
คู่รัก
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ กันยายน 2016
Overall ok
Hotel location is good as is next to cambridge shopping mall. The room is big and comfortable. Hotel do provide free shuttle to centre point shopping mall and train city. Besides, hotel provide the shuttle to airport too with Rp75,000/pax. The cons of the hotel is the hairdryer where it takes long time for the hairdryer to work.
รีวิวเมื่อ 19 กันยายน 2016

Gunawan จาก อินโดนีเซีย
คู่รัก
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ กันยายน 2016
Excellent
Great hotel
รีวิวเมื่อ 19 กันยายน 2016

Pei จาก มาเลเซีย
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กันยายน 2016
overall good hotel
great service and location. lift is a great disappointment
รีวิวเมื่อ 17 กันยายน 2016

hendra จาก อินโดนีเซีย
คู่รัก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Near to mall and food
I like design hotel n area food
รีวิวเมื่อ 16 กันยายน 2016

Mohd จาก มาเลเซีย
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กันยายน 2016
Nice hotel
รีวิวเมื่อ 10 กันยายน 2016

SELINA จาก สิงคโปร์
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กันยายน 2016
The hotel staffs were fantastic! They are very polite and knowledgeable about their hotel.
We had a tired journey from airport to town. It took us more than 2 and half hour. When the receiptionist saw our tiredness, she quickly approached her colleague to give us a welcome drink while she processing our documents. They even upgraded us to a Exclusive Floor the overnight stay. I will certainly recommend my friends and relatives to stay there.
รีวิวเมื่อ 04 กันยายน 2016

Ronan จาก ออสเตรเลีย
นักธุรกิจ
ห้องซูพีเรีย ดีลักซ์
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Great staff....not a very clean room
I encountered fantastic staff everywhere at the Grand Swiss-Belhotel, front door, front desk, roof top restaurant and bar and breakfast. All were pleasant in the very least and always helpful and gracious. The thing that let the whole stay down was the room that looked like it hadn't been cleaned really well in weeks. Stained bedhead, sheets and office chair just too name a few. Really scratched walls from wear and tear.....just looking run down. A real pity, I wonder if it's because I booked on Agoda instead of how my company normally books direct with the hotel via our local supplier. ?
รีวิวเมื่อ 03 กันยายน 2016

Siew จาก มาเลเซีย
คู่รัก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
I requested a Smoking room & they arrange a large corner room with great view really appreciated muc
Great breakfast with variety of choice but we prefferred The View at rooftop with Superb environment.
รีวิวเมื่อ 02 กันยายน 2016

Kelvin จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Good hotel
It is a good hotel, spacious & clean room.
รีวิวเมื่อ 31 สิงหาคม 2016

Indra จาก อินโดนีเซีย
เดินทางคนเดียว
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Great location for business traveller
Hv a great location but room atmosphere too dark and need to specify the room concept
รีวิวเมื่อ 29 สิงหาคม 2016


1

เลือกลอยัลตี้โปรแกรมของท่าน

คลิกพอยต์แม็กซ์ที่ด้านบนของหน้าและหน้าจอจะปรากฏรายชื่อสายการบินยอดนิยมและโปรแกรมลอยัลตี้ให้ท่านเลือกมากมาย

2

เลือกห้องพักที่สามารถสะสมแต้ม

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • รับแต้มสูงสุดถึง 4900 แต้ม

แต่ละห้องพักที่ร่วมรายการจะแสดงจำนวนแต้มที่ท่านจะได้รับหากจองห้องพัก

3

เข้าสู่ระบบและสะสมแต้มทันที!

  • รหัสสมาชิกโปรแกรม
  • ท่านไม่ได้เข้าพักเองที่โรงแรมนี้แต่ดำเนินการจองให้คนอื่น

ระบุหมายเลขสมาชิกของท่านสำหรับโปรแกรมที่เลือกในแต่ละการจอง แต้มสะสมที่ท่านเห็นจะปรากฏขึ้นในระบบหลังการเข้าพักเสร็จสิ้น เพียงเท่านี้ท่านก็สามารถสะสมแต้มได้แล้ว!

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :