รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีเยี่ยม



จาก 1053 รีวิว
  • ความสะอาด 8.9
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 9.1
  • สถานที่ตั้ง 8.7
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 9.0
  • การให้บริการ 8.9
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 8.7
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 8.2
เรียงตาม

Kathy จาก อินโดนีเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กโต
การ์เดน เทอร์เรซ
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ พฤศจิกายน 2013
Best hotel and spa in Surabaya
Value for money; five-stars hotel and service; Martha Tilaar Spa
This hotel is totally value for money. It is cheaper / comparable with the likes of Sheraton, Westin, etc, but with so much more character. Dont be mistaken by its front-side appearance, it has hidden gems inside its complex. Beautiful and well-maintained garden, comfortable room with old-style furniture, friendly staffs, bits and pieces of historical artifacts, and I personally love the Martha Tilaar Spa. Prices are acceptable for the quality of services you're getting. Would totally come back to this hotel.
รีวิวเมื่อ 20 พฤศจิกายน 2013

Samantha จาก ออสเตรเลีย
ครอบครัวที่มีเด็กโต
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ พฤศจิกายน 2013
Awesome Hotel, fantastic staff and facilities
Ambience, friendly staff and food
This Hotel is more than meet our expectations. I can see my husband and I returning without the children for a romantic long weekend. Gorgeous gardens and buildings, attentive and friendly staff, well priced and the food was amazing.
รีวิวเมื่อ 20 พฤศจิกายน 2013

Soham จาก อินโดนีเซีย
คู่รัก
การ์เดน เทอร์เรซ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤศจิกายน 2013
Gorgeous looks with deceptive hidden costs
The look, location,food
The hotel, as evident by the pictures is gorgeous. The rooms are big enough and have enough room to feel like you are getting your money's worth. That said, the TV left much to be desired. Hidden away in a cupboard, we did feel that it was rather small. But then this is a small dent in other excellently realized room. There is a mosquito issue if you keep your balcony door open for long. No wonder every room is provided with a bug spray. The thing that stung me though was the deceptive hidden costs. I only inquired about a airport dropoff but the staff dropped down to the airport to pick us up. A pleasant surprise till they charged us 35 USD for a 20 min ride. On checkout we were asked if we used anything from the minibar and we hadn't. But they told us that since we drank the water they provided us, we will be charged for the same. Something that is complimentary with every hotel i have stayed in (and i have stayed in a plethora of ones, from 5 star to the budget ones). Its not the money that matters but the principle. If Majapahit really wants to maintain its reputation as an A grade hotel they should stop being so deceptive on the costs and have clear indications on what is charged and what isnt. Other than that i do agree with the others when they say its beautifully made and does have a charming feel to it.
รีวิวเมื่อ 13 พฤศจิกายน 2013

TIH จาก มาเลเซีย
คู่รัก
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤศจิกายน 2013
5 star hotel with 5 star service
design, comfort and food
nothing much to complain about.. almost everything went perfect except for the shower.. the staffs need to look into more details which I personally think they over looked. the design is old dutch therefore the furniture and utilities are old dutch as well.. but they didn't notice the rust and moss around the shower.. ended up i use the bath tub to bath instead.. the rest about this hotel is nothing much to complain about.. food is nice, near to the largest mall, plaza tunjungan, taxi is ready outside at most of the time, design is great, quiet and nice garden.. etc
รีวิวเมื่อ 07 พฤศจิกายน 2013

Katy จาก ออสเตรเลีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ตุลาคม 2013
Lovely except for the wedding on the Sunday night
Architecture, friendly staff
We had a lovely stay the first night of our holiday. Unfortunately on the second night a wedding was held at the hotel directly outside our room. A sign had been placed on our terrace to say we were not allowed to sit on our terrace. We were not able to sleep because of the noise (fireworks, band, microphone etc). When I complained it was noisy the reception staff replied "well, of course, it is an Indonesian wedding", it is a pity that they could not plan ahead and put the non-wedding guests in a separate wing. As we had paid extra for an upgrade on arrival we were dismayed that the upgrade was to a room next to a wedding and with a terrace that we were not allowed to use. I would recommend that you ensure there are no weddings being held outside your room when booking. The staff tried to be helpful but there were no rooms away from the wedding left. There was another wedding being held on the day we left so we were basically not able to enjoy the beautiful gardens for our entire 2 night stay.
รีวิวเมื่อ 07 พฤศจิกายน 2013

Zhong จาก สิงคโปร์
คู่รัก
ห้องเอ็กเซกคิวทีฟ สวีท
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ตุลาคม 2013
Luxury hotel set in colonial style buildings
Luxury, picturesque gardens, comfort
The stay was wonderful. There were large gardens suitable for nice evening (or early morning) strolls. It is a full luxury hotel with two good standard restaurants (one for international cuisine, the other asian cuisine). The city is good for sightseeing and the concierge was very attentive and helpful in guiding us to the popular places, even helping to make arrangements for further away excursions, such as to the world famous Mt Bromo.
รีวิวเมื่อ 29 ตุลาคม 2013

Liu จาก สิงคโปร์
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ ตุลาคม 2013
clean historical hotel
historical feel, good gym and jacuzzi facilities, comfortable executive rooms and lobby
good stay, lovely grounds with greenery and large swimming pool. staff were polite and friendly. my one gripe, which many have commented on before, is the mosquitoes in the hotel - insect repellent is provided in room though
รีวิวเมื่อ 25 ตุลาคม 2013

Tim จาก ออสเตรเลีย
คู่รัก
ห้องเอ็กเซกคิวทีฟ สวีท
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ตุลาคม 2013
Efficient one-night stopover
The lovely old world charm, the Sarkies restaurant, the value for money
Comfortable and spacious rooms. Prices are very reasonable. The Sarkies restaurant is world class but charges very modest prices. The hotel is a short stroll to one of the city's major malls, which was handy as I needed to buy a new suitcase to replace a broken one before traveling on to Bali.
รีวิวเมื่อ 24 ตุลาคม 2013

Arshia จาก เนเธอร์แลนด์
คู่รัก
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ ตุลาคม 2013
Decent stay
Design, gardens and service.
The hotel was good. However, i was disappointed by the amount of mosquitos in the rooms. We stayed in two different executive suites and mosquitos really seemed to be a consistent problem. Also the carpet in the living area was not clean.
รีวิวเมื่อ 19 ตุลาคม 2013

ronald จาก อินโดนีเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องเอ็กเซกคิวทีฟ สวีท
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ตุลาคม 2013
Recommended
Epic, clean and comfort bedroom
Very satisfied from the hotel interior, room decor and facility, bathroom. Only one thing that should be improved, the internet connection. The connection was slow and likely to disconnect periodically and hard to reconnect.
รีวิวเมื่อ 16 ตุลาคม 2013


1

เลือกลอยัลตี้โปรแกรมของท่าน

คลิกพอยต์แม็กซ์ที่ด้านบนของหน้าและหน้าจอจะปรากฏรายชื่อสายการบินยอดนิยมและโปรแกรมลอยัลตี้ให้ท่านเลือกมากมาย

2

เลือกห้องพักที่สามารถสะสมแต้ม

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • รับแต้มสูงสุดถึง 4900 แต้ม

แต่ละห้องพักที่ร่วมรายการจะแสดงจำนวนแต้มที่ท่านจะได้รับหากจองห้องพัก

3

เข้าสู่ระบบและสะสมแต้มทันที!

  • รหัสสมาชิกโปรแกรม
  • ท่านไม่ได้เข้าพักเอง ณ ที่พักนี้ แต่จองให้คนอื่น

ระบุหมายเลขสมาชิกของท่านสำหรับโปรแกรมที่เลือกในแต่ละการจอง แต้มสะสมที่ท่านเห็นจะปรากฏขึ้นในระบบหลังการเข้าพักเสร็จสิ้น เพียงเท่านี้ท่านก็สามารถสะสมแต้มได้แล้ว!

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :