รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดี



จาก 339 รีวิว
  • ความสะอาด 5.2
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 5.1
  • สถานที่ตั้ง 7.8
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 6.1
  • การให้บริการ 5.8
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 5.8
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 5.8
เรียงตาม

Millasari จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ดีลักซ์ บิสซิเนส เตียงแฝด
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2016
The hotel need to reconstruction very soon
The room is so smell and the bed really worst. AC looks really old, and even I didnt felt AC exists. And the last, the bathroom so dark and very bad condition
รีวิวเมื่อ 28 พฤษภาคม 2016

Natarod จาก ประเทศไทย
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ดีลักซ์ บิสซิเนส เตียงแฝด
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ เมษายน 2016
place to crash for the night
Nothing special about this hotel, only a place to crash for a night. Pick this place because its convenience to the train station . How's unlucky, we got the room with toilette that doesn't work. Ending up need to move to other room at midnight. Not fun! Food and staff were not that great either. :(
รีวิวเมื่อ 12 เมษายน 2016

Handy จาก อินโดนีเซีย
คู่รัก
ห้องซูพีเรีย 1 ห้องนอน
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
value for money versus cleanliness
well, I couldn't expect more with this price, the great thing about this hotel is the location but the catch is their cleanliness, at least should have no smell rather than bad smell
รีวิวเมื่อ 01 เมษายน 2016

MARSENIA จาก อินโดนีเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กโต
ห้องซูพีเรีย 1 ห้องนอน
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2015
simple and clean
it's an old hotel however, it is still quite clean and satisfactory
รีวิวเมื่อ 02 กุมภาพันธ์ 2016

Steven จาก บรูไนดารุสซาลาม
คู่รัก
ดีลักซ์ บิสซิเนส คิง
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ มกราคม 2016
The aircondition is not cold.
The whole hotel air condition is not cool, what more for the rooms. The toilet look very old and in poor stage. The breakfast is simple not much choices. I book for 5 night stay and I only manage to stay 1 night only. The 4 night I book another hotel to stay.
รีวิวเมื่อ 21 มกราคม 2016

Ika จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ห้องซูพีเรีย 1 ห้องนอน
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มกราคม 2016
BAD SERVICE
The location near Train Station
I made the reservation for my colleague at this hotel because he will catch morning Train, finally he check out on 21.30 at the same day he check in because the Air conditioner (AC) on the room not working. It's Surabaya, the weather is really hot, he can't go to sleep without the AC. The hotel staff try to fix it but no improvement, the front desk said there no other room available to change and they didn't do anything about it. At least suggest or offer other hotel near them, but NO they didn't do it. It's a bad service, finally my colleague move to other hotel in front of this hotel.
รีวิวเมื่อ 18 มกราคม 2016

alfrino จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ดีลักซ์ บิสซิเนส คิง
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ธันวาคม 2015
OK
OK, OK, OK
OK
รีวิวเมื่อ 29 ธันวาคม 2015

kriskuarto จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ห้องซูพีเรีย 1 ห้องนอน
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ธันวาคม 2015
Location
Location location location
It was okay
รีวิวเมื่อ 24 ธันวาคม 2015

endang จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ห้องซูพีเรีย 1 ห้องนอน
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ธันวาคม 2015
Need renovation on room
Good location n Large room
รีวิวเมื่อ 23 ธันวาคม 2015

sri จาก อินโดนีเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ดีลักซ์ บิสซิเนส คิง
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ธันวาคม 2015
seems because properties and premises old ones and
i like the interior it's comfortable
the only things i dont like its premises they have to changes especially bed its so smelly and also looks like they don't changes
รีวิวเมื่อ 20 ธันวาคม 2015


1

2

3

1234

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :