ดีเยี่ยม 8.3
จาก 320 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีเยี่ยม



จาก 320 รีวิว
  • ความสะอาด 8.5
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 8.5
  • สถานที่ตั้ง 8.2
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 8.5
  • การให้บริการ 8.4
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 7.8
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 8.2
เรียงตาม

Chin จาก มาเลเซีย
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
No comments
No comments
รีวิวเมื่อ 29 มิถุนายน 2016
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Sze จาก ออสเตรเลีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
Disappointed
I stayed at Shangri-La Surabaya for 1 night with a baby, when I checked in at 7pm and my baby was ready to sleep but the staff was up-selling me to upgrade, I was just there for 1 night and just wanted to go to bed. Room was old and the cleanliness was not at 5 star hotel standard. Breakfast was good with heaps of variety. We checked out at 7am the other morning everything went smoothly, however few hours later I received an email from the duty manager saying I had consumed 2 beers and needed to charge my credit card. I did not even aware they have a mini bar and was so disappointed a well known hotel would have this mistake, I replied if they are going to charge my card then I would have to raise a complaint, eventually they are going to 'waive' something that I did not consume. I am not going to stay in Shangri-La Surabaya again.
รีวิวเมื่อ 06 มิถุนายน 2016
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

alfia จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2016
excellent
its been wonderful can stay
รีวิวเมื่อ 03 มิถุนายน 2016
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Juliana จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ เมษายน 2016
Good hotel
good location and value for money
รีวิวเมื่อ 10 พฤษภาคม 2016
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Diana จาก อินโดนีเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ฮอไรซัน ดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Recommended
Everything okeyy,,, we luv horizon club lounge here thx
รีวิวเมื่อ 28 มีนาคม 2016
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Soedradjat จาก อินโดนีเซีย
คู่รัก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Great Hotel, great stuff.
Traffic outside hotels are bad...breakfast is so so..
รีวิวเมื่อ 24 มีนาคม 2016
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

LEANDER จาก ฟิลิปปินส์
คู่รัก
ฮอไรซัน ดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
Best for Weekend Retreat
One of the best places to stay for a weekend of relaxation. Good food and excellent service. Get an upgrade to enjoy club privileges.
รีวิวเมื่อ 21 มีนาคม 2016
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Monica จาก อินโดนีเซีย
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ฮอไรซัน ดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ธันวาคม 2015
Nice hotel for new year celebration
Staff n environment n food all good
Really nice to get horizon floor so we can enjoy all u can drink wine n coffee n snack at horizon lounge
รีวิวเมื่อ 15 มีนาคม 2016
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Servando จาก ฟิลิปปินส์
เดินทางคนเดียว
ห้องเอ็กเซกคิวทีฟ เตียงคิงไซส์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มีนาคม 2016
=)
;)
รีวิวเมื่อ 14 มีนาคม 2016
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

AMINAH จาก สิงคโปร์
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ฮอไรซัน ดีลักซ์
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2016
A Pleasant Stay
The excellent service of the staff, The Resort like Ambience and The wonderful SPA treatment
Despite the fact that my young daughter was unwell and had a high fever, our stay was by far a relaxing one pleasant one. We stayed indoors most of the time and went out to the nearest shopping centre to chill out.
รีวิวเมื่อ 10 กุมภาพันธ์ 2016
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่


1

2

3

1234

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :