ดีมาก 7.4
จาก 759 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีมาก



จาก 759 รีวิว
  • ความสะอาด 7.3
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 7.2
  • สถานที่ตั้ง 7.7
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 7.5
  • การให้บริการ 7.4
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 7.3
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 7.2
เรียงตาม

Johan จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
Good Hotel
Recommended Hotel
รีวิวเมื่อ 01 กันยายน 2016

Johan จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ห้องซูพีเรีย
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
Good Hotel
Hotel is old already, need renovation.
รีวิวเมื่อ 01 กันยายน 2016

Rut จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
ห้องซูพีเรีย
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
good
good location
รีวิวเมื่อ 18 สิงหาคม 2016

Mohd จาก มาเลเซีย
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์ เตียงใหญ่
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Good
Good hotel with great location
รีวิวเมื่อ 15 สิงหาคม 2016

MOHD จาก มาเลเซีย
นักธุรกิจ
ห้องเอ็กเซกคิวทีฟ
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Everything just fine and satisfied
Good and satisfied
รีวิวเมื่อ 15 สิงหาคม 2016

Gary จาก สหรัฐอเมริกา
คู่รัก
ห้องซูพีเรีย เตียงใหญ่
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Review
Excellent
รีวิวเมื่อ 09 สิงหาคม 2016

Debby จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
Feel good
Nice hotel, very recommended..
รีวิวเมื่อ 29 กรกฎาคม 2016

Daeyoung จาก เกาหลีใต้
นักธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
dissatisfaction
disappoint
รีวิวเมื่อ 29 กรกฎาคม 2016

John จาก สิงคโปร์
นักธุรกิจ
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
decent
decent place and value for money
รีวิวเมื่อ 28 กรกฎาคม 2016

Yoel จาก อินโดนีเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กโต
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
STAFF WERE OBNOXIOUS AND ARROGANT
I booked on a three-bedroom suite residence which is very spacious. The check in was smooth sailing. Once i found that there was only 4 bath towels (when there were 6 of us) i made a call to Housekeeping and requested 2 more to be sent to our room. The atendant who answered our call,said that it would be sent to our room with rude and harsh tone of voice (implying that she was not in the mood for the job). i was rather taken aback with her attitude. Breakfast offering were such a low standard. It's best to just have toast and egg. The rest were just for display. The F&B staff were rude! No greetings whatsoever, no coffee and tea oferred. I had to take my own cup and pouring coffee/tea myself. (The staff was beside me and said nothing or offered any help at all) I told her that the oatmeal porridge was somewhat spoilt and turned sour, she literally just kept quiet and arrogantly walk away without appoligizing and (trying to) rectifying the problem! After that incident, She cleared my soiled plates without even saying anything (giving that "i dont give a damn" look on her face) Bottom line -- (most of) The staff in Somerset Residence Surabaya are the cancer of this establishment. Moreover, in the hotel industry which is growing rapidly, this hotel will be left behind by newer hotels with great products and services. Especially when this hotel is already old and outdated!
รีวิวเมื่อ 26 กรกฎาคม 2016


1

เลือกลอยัลตี้โปรแกรมของท่าน

คลิกพอยต์แม็กซ์ที่ด้านบนของหน้าและหน้าจอจะปรากฏรายชื่อสายการบินยอดนิยมและโปรแกรมลอยัลตี้ให้ท่านเลือกมากมาย

2

เลือกห้องพักที่สามารถสะสมแต้ม

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • รับแต้มสูงสุดถึง 4900 แต้ม

แต่ละห้องพักที่ร่วมรายการจะแสดงจำนวนแต้มที่ท่านจะได้รับหากจองห้องพัก

3

เข้าสู่ระบบและสะสมแต้มทันที!

  • รหัสสมาชิกโปรแกรม
  • ท่านไม่ได้เข้าพักเองที่โรงแรมนี้แต่ดำเนินการจองให้คนอื่น

ระบุหมายเลขสมาชิกของท่านสำหรับโปรแกรมที่เลือกในแต่ละการจอง แต้มสะสมที่ท่านเห็นจะปรากฏขึ้นในระบบหลังการเข้าพักเสร็จสิ้น เพียงเท่านี้ท่านก็สามารถสะสมแต้มได้แล้ว!

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :