2015
ดีมาก 7.9
จาก 12338 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีมาก



จาก 12338 รีวิว
  • ความสะอาด 8.4
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 7.8
  • สถานที่ตั้ง 7.6
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 8.3
  • การให้บริการของพนักงาน 8.1
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 8.0
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 6.9
เรียงตาม
รีวิวที่พัก

jaime จาก ฟิลิปปินส์
คู่รัก
ห้องซูพีเรีย เตียงแฝด
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
value for money
value for money
รีวิวเมื่อ 05 กันยายน 2016

Chi จาก ฮ่องกง
นักธุรกิจ
ห้องซูพีเรีย เตียงใหญ่
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กันยายน 2016
Efficient staff members
Took me less than 5 minutes for checking in and 3 minutes for checking out.
รีวิวเมื่อ 04 กันยายน 2016

Sunisa จาก ประเทศไทย
คู่รัก
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ ธันวาคม 2015
Nice hotel
Nice hotel staff excellent have bus to casino.
รีวิวเมื่อ 04 กันยายน 2016

Fok จาก ฮ่องกง
คู่รัก
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Ok
Ok
รีวิวเมื่อ 31 สิงหาคม 2016

Then จาก ฮ่องกง
คู่รัก
ห้องซูพีเรีย เตียงใหญ่
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
clean and comfortable
clean, comfortable, price is good. if you don't like the crowded hotel with casino, this is a good choice for you.
รีวิวเมื่อ 31 สิงหาคม 2016

Ken จาก จีน
ครอบครัวที่มีเด็กโต
ห้องซูพีเรีย เตียงแฝด
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
satisfaction
Quality service
รีวิวเมื่อ 31 สิงหาคม 2016

SHIRLEY จาก ฟิลิปปินส์
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ห้องซูพีเรีย เตียงแฝด
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
Friendly staff
Staff were very accomodating
รีวิวเมื่อ 30 สิงหาคม 2016

SHIRLEY จาก ฟิลิปปินส์
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
Clean
Convenient hotel for new traveller#s
รีวิวเมื่อ 30 สิงหาคม 2016

King จาก แคนาดา
คู่รัก
ห้องดีลักซ์ คิง
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Value
Value
รีวิวเมื่อ 29 สิงหาคม 2016

Bing จาก ฮ่องกง
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์ เตียงแฝด
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Standard require update and more personal touch in general both service & amenities
FO: require to improve on efficiency and attention to details regarding reservation and property management. The up side is although the receptionist is not local and does not speak Cantonese but she is very patient on processing out inquiry and checking in at middle of the night. Hskp: Rooms are clean however it would be better if the amenities can be updated in the sense on adding more personal touch into it. Such as: design of amenities, branding and giving a sense of unique feeling to every in-house guest. Others: It was disappointed by not providing charger for our mobile phone (Samsung). Lobby can be enhancing by adding on more carpets instead to reduce noise also can provide a bit more luxury feeling upon arrival. PA should not clean the main entrance in the middle of the day where is the peak for hotel's traffic in result this can avoid unnecessary accidence. Taxi stand should enlarge for guest line up space where hotel should consider guest might have luggage and it is very inconvenience and uncomfortable for guest during lining up. Thank you and wish this might assist in building up future quality stay for every guest.
รีวิวเมื่อ 29 สิงหาคม 2016


1

2

3

1234

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :