ดี 6.5
จาก 1214 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดี



จาก 1214 รีวิว
  • ความสะอาด 6.3
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 5.1
  • สถานที่ตั้ง 7.6
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 6.7
  • การให้บริการของพนักงาน 6.5
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 6.1
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 5.7
เรียงตาม

Kho จาก มาเลเซีย
คู่รัก
ห้องดีลักซ์ วิวทะเล
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2015
not up to expectations
it can be better. good swimming pool but the rest not that good
Ok
รีวิวเมื่อ 26 กุมภาพันธ์ 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Mathias จาก นอร์เวย์
ครอบครัวที่มีเด็กโต
ห้องจูเนียร์ สวีท
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2015
To huge for the Management to handle
The location, size of the room and the kids loved the Spaghetti Bollo.
Could be a really good hotel probably even 5 star but the Management can not really handle the size of the hotel with the maintenance that comes with that.
รีวิวเมื่อ 25 กุมภาพันธ์ 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Tee จาก มาเลเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์ วิวทะเล
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2015
Excellent value for money!
Location, lanscape and room size
It is pleasant stay with all of our family enjoyed
รีวิวเมื่อ 25 กุมภาพันธ์ 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Fresley จาก มาเลเซีย
คู่รัก
ห้องดีลักซ์ วิวทะเล
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2015
Comfortable yet peaceful,friendly staff n tidyroom
1.The pool n beach view 2.Comfortable 3.Awesome food
Terrific n looking forward to stay in again
รีวิวเมื่อ 19 กุมภาพันธ์ 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Ismadi จาก มาเลเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์ วิวทะเล
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2015
O.k
Location
o.k and comfort.
รีวิวเมื่อ 17 กุมภาพันธ์ 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

GARY จาก มาเลเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์ วิวทะเล
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มกราคม 2015
Nice view but lack of maintenance
Sea view, swimming pool, near sarawak cultural village
Previously stayed at damai puri 21/2 years ago. Serounding view still very nice but unfortunately room lack of maintenance. Seem like we were here ~10years ago? Staffs performance also unsatisfactory. Not smiling and give many excuses when ask for help. What a waste nice balinese style hotel with such a great sea view...
รีวิวเมื่อ 13 กุมภาพันธ์ 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Sarah จาก มาเลเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ดีลักซ์ เรนฟอเรสต์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กุมภาพันธ์ 2015
A bit dissappointed
Front counter staff very accommodable & friendly.
I did not expect the hotel to be so run down compared to few years back. There were a few things in need of repair e.g. roof shade, children pool slide, etc. The pool was a bit dirty with leaves and sand. Pillow and bedding have dusty smoky smell on them.
รีวิวเมื่อ 05 กุมภาพันธ์ 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

FARAH จาก มาเลเซีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องจูเนียร์ สวีท
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤศจิกายน 2014
Overpriced & not as expected
kids pool
booked a junior suite with a connecting room for my kids(5yo & 1.5yo) & my maids. The room wasnt as expected especially the junior suite. Both rooms are not well maintained n smelly. Another big disappointment is the foods, very limited and no variety/choice. The only good thing about this resort is their kids' pool which can be considered as 'new', other than that, i personally think that its overpriced & not to the expectation.
รีวิวเมื่อ 27 มกราคม 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Nicolaas จาก เนเธอร์แลนด์
ครอบครัวที่มีเด็กโต
ห้องดีลักซ์ วิวทะเล
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ มกราคม 2015
Damai Puri Resort & Spa
Location, pool, beach
Very fine, but hotel feels a bit run down, bathrooms, beds, poolside sun shades need overhaul. Friendly staff, but no service provided whatsoever, no transport, no beach gear, no maps, no info
รีวิวเมื่อ 27 มกราคม 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่

Tamara จาก ออสเตรเลีย
คู่รัก
ดีลักซ์ เรนฟอเรสต์
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ มกราคม 2015
Very poorly maintained, but good location
The pool was massive and the location was nice. The wi-fi worked fine(only in the lobby though)
Although the location was nice and relaxing and not too busy, the quality of the accommodation and service was very poor. The rooms were dirty and mouldy and half of the activities available weren't available due to lack of maintainance by the staff. Eating at the resort was very expensive, luckily there was a 7/11 and a nice bar/restaurant down the road. We really felt like we were ripped off with the price we paid and the standard of accommodation. The spa village wasn't operating and looked like an overgrown jungle and that it hadn't been operating for a while. It was as if the staff had just given up, very disappointing!
รีวิวเมื่อ 26 มกราคม 2015
ท่านคิดว่ารีวิวนี้มีประโยชน์หรือไม่


1

เลือกลอยัลตี้โปรแกรมของท่าน

คลิกพอยต์แม็กซ์ที่ด้านบนของหน้าและหน้าจอจะปรากฏรายชื่อสายการบินยอดนิยมและโปรแกรมลอยัลตี้ให้ท่านเลือกมากมาย

2

เลือกห้องพักที่สามารถสะสมแต้ม

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • รับแต้มสูงสุดถึง 4900 แต้ม

แต่ละห้องพักที่ร่วมรายการจะแสดงจำนวนแต้มที่ท่านจะได้รับหากจองห้องพัก

3

เข้าสู่ระบบและสะสมแต้มทันที!

  • รหัสสมาชิกโปรแกรม
  • ท่านไม่ได้เข้าพักเองที่โรงแรมนี้แต่ดำเนินการจองให้คนอื่น

ระบุหมายเลขสมาชิกของท่านสำหรับโปรแกรมที่เลือกในแต่ละการจอง แต้มสะสมที่ท่านเห็นจะปรากฏขึ้นในระบบหลังการเข้าพักเสร็จสิ้น เพียงเท่านี้ท่านก็สามารถสะสมแต้มได้แล้ว!

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :