กลับไปหน้าข้อมูลโรงแรม

ดี 6.5
จาก 1171 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักท่องเที่ยว
ดี



จาก 1171 รีวิว
  • สภาพแวดล้อม/ความสะอาดของโรงแรม 6.3
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 5.1
  • สถานที่ตั้ง 7.6
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 6.7
  • การให้บริการของพนักงาน 6.5
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 6.1
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 5.7
เรียงตาม

zuraida H.
มาเลเซีย
09 มิถุนายน 2016
not good
not good room. no network service

Kay L.
มาเลเซีย
08 มิถุนายน 2016
Lack of maintenance and lousy services
Rooms are poorly maintain. Shower and Sink clogged. The balcony is full of dust and bird droppings.

Lee Y.
มาเลเซีย
08 มิถุนายน 2016
Dirty swimming pool
Dirty swimming pool ,bad server

Chieng S.
มาเลเซีย
07 มิถุนายน 2016
Service too bad
..

Franky C.
มาเลเซีย
07 มิถุนายน 2016
Dont like the late check in
3pm is really too late for check in. 2pm still not bad.normally after lunch reach there 1.30pm

johnny C.
มาเลเซีย
07 มิถุนายน 2016
Dirty and hot room
I stayed a night here and it's an awful experience. I haven't come back here since 3 years ago and it was nice back then but now the quality has dropped. Probably because of the peak season, the check in time is 3pm but the room is still cleaning until 4pm, the delay caused us less time to go out and play at the pool and beach. The floor is still dirty with dust and sand. There's no floor mat and hand towels in bathroom. We requested from housekeeping staff and they said hand towels is not sufficient and thus gave us a used dry hand towel for us to use as floor mat. It's terrible. The bath towels is worn out, there's holes on them. Didn't expect this kind of quality from a well known resort. The pool towels ran out on 6.30pm and we unable to keep ourselves dry after swimming in the pool. The worst thing is the air conditioning system in our room isn't cool enough. Adjusted to max fan speed and lowest temperature and it's still like normal temperature in our enclosed room. The sleep is very uncomfortable due to the temperature and it is really a bad experience. I paid so much and definitely won't go back again. I rather choose other resorts.

Siew L.
มาเลเซีย
06 มิถุนายน 2016
Disappointed
Disappointed with the staffs service and room not cleaned after check-in 3pm.

Lau C.
มาเลเซีย
06 มิถุนายน 2016
Damai Puri Resort
Late check in time due to long weekend holiday with lots of visitor. Should hire more temporary cleaner during peak days. A good place for young children.

Alfred C.
มาเลเซีย
06 มิถุนายน 2016
Overrated
1. Too many shop were closed during our visit. By right no matter is public holidays or weekday, all shoppers must open business hours from 8am to 10pm. 2. Lounge also not open, so how's your guest spend their time over there? 3. Package without breakfast. 4. Air-Conds not cool, just a normal air only. 5. Got ants walking around inside the rooms. 6. Pool side bar has closed, no operation. Look like budget hotel.

kartina M.
มาเลเซีย
05 มิถุนายน 2016
Overall its not value if money.check in was too slow.however staff were friendly
Should upgrade on cleanliness.there was cockroach in our room