2015

เควสท์ โฮเต็ล แอนด์ คอนเฟอเรนซ์ เซ็นเตอร์ เซบู (Quest Hotel & Conference Center - Cebu)

Archbishop Reyes Avenue, เมืองเซบู, เซบู, ฟิลิปปินส์ 6000 - ดูแผนที่

ดีเยี่ยม 8.5
จาก 6134 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีเยี่ยม



จาก 6134 รีวิว
  • ความสะอาด 8.7
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 8.0
  • สถานที่ตั้ง 9.0
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 8.5
  • การให้บริการ 8.6
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 8.5
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 7.6
เรียงตาม

Neil จาก สหรัฐอเมริกา
เดินทางคนเดียว
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 7 คืน เมื่อ กันยายน 2016
Very good and prime location
Pros: location & staff
รีวิวเมื่อ 23 กันยายน 2016

Arel จาก ฟิลิปปินส์
คู่รัก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มิถุนายน 2015
Great
Great location
รีวิวเมื่อ 22 กันยายน 2016

Jovito จาก ฟิลิปปินส์
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กันยายน 2015
nice amenities
nice facilities, pool and delicious breakfast. we enjoyed the 3 nights
รีวิวเมื่อ 22 กันยายน 2016

Immaculate จาก ฟิลิปปินส์
คู่รัก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 6 คืน เมื่อ กันยายน 2016
Excellent service, excellent stay
very near to Ayala centre, Staff were helpful, courteous and always smile. room was clean and huge bed. Housekeeping service was fantastic! Staff were very accommodating. However, breafkast buffett needs improvement. Had breakfast at Quest for 7 days and I have asked hot chocolate during breakfast time but only served twice. i think the server has forgotten my order. Overall stay was excellent! definitely will come back again.
รีวิวเมื่อ 21 กันยายน 2016

Bram จาก เนเธอร์แลนด์
เดินทางคนเดียว
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ กันยายน 2016
Staff was friendly and willing to go the extra mile, but apparent rules were applied too strictly
Was not allowed to enter the gym on flipflops or casual shoes, while no such regulations were communicated on the website. The note on the door of gym spoke of 'shoes', but I was not even allowed entrance on casual shoes. I explained that I would only do some quick weightlifting and not use the machines. GM was contacted and GM refused to allow me entrance, giving a paternalistic justification that it was for my own safety, which made me only feel more angry. Usually hotels apply these rules in a flexible manner. A hotel's aim should be to comfort me, not to lecture me. The whole atmosphere in the hotel was about what guests can do, and can't do, as if they are policing their guests. Signs everywhere, eg in the lift, the gym. Visitors of guests were also asked their ID. Very uncomfortable, disrespectful and paternalistic. The staff itself was great, but may be held on a short leash.
รีวิวเมื่อ 21 กันยายน 2016

antoine จาก ฝรั่งเศส
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กันยายน 2016
Don't hesitate
Very nice hotel : very close to Ayala (2 min walking), the room is big , the bathroom is great, and the price is also very competitive ! The pool is under the sun the entire afternoon.
รีวิวเมื่อ 21 กันยายน 2016

Winnie จาก ฟิลิปปินส์
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์ เตียงใหญ่หรือเตียงแฝด
เข้าพัก 4 คืน เมื่อ กันยายน 2016
Service not good
Not accommodating. No one asked if need assistance with the luggage. Housekeeping very poor. Still need to call the reception almost everyday to request refilling of toiletries. 2 of the restaurant staff ignored our requests / assistance not only once in my entire stay.
รีวิวเมื่อ 20 กันยายน 2016

Melvin จาก มาเลเซีย
คู่รัก
ห้องดีลักซ์ เตียงใหญ่หรือเตียงแฝด
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กันยายน 2016
Good location
Very close to Ayala Mall. Good service by the staff to check on legitimate taxis, and to provide/collect complaint forms about taxi services. Convenient to get to the tourist destinations (by taxi) such as Fort San Pedro, Magellan's Cross, etc.
รีวิวเมื่อ 20 กันยายน 2016

Darren จาก ออสเตรเลีย
เดินทางคนเดียว
ห้องดีลักซ์ เตียงใหญ่หรือเตียงแฝด
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กันยายน 2016
QUEST is back on top
From the smooth check-in process to the quality of the room, pool, dining room and gym I must say Quest is back to being number one hotel near Ayala mall. The breakfast buffet is sumptuous with ever bite. The omelette is a highlight. Staff wait on your every need. I was offered native chocolate which was a specialty. The pool although under renovation is still great with the pool guy a real friendly character. The rooms are super clean but perhaps the pillows could be newer and softer. The facilities in the room are top quality. The in room dining was quick, hot and yummy. The security is great and makes you feel safe. The buffet dinner varies the theme with each night. It was fresh and great. I must say I enjoyed this friendly atmosphere of this hotel. Five stars...
รีวิวเมื่อ 19 กันยายน 2016

Harvy จาก ฟิลิปปินส์
คู่รัก
ห้องพรีเมียร์ ดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กันยายน 2016
Good stay
Overall good, except for check in officer that asked us to wait 1.5hrs just for us to check in. She said she will get back to us, she didn't. I have follow it up, then nisha, checked us in. Thanks nisha!
รีวิวเมื่อ 19 กันยายน 2016


1

2

3

1234

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :