กลับไปหน้าข้อมูลโรงแรม

เดอะ ริทซ์ โฮเทล แอท การ์เด้น โอเอเซส (The Ritz Hotel at Garden Oases)

Porras Street, Bo. Obrero, โปบลาเชียน, เมืองดาเวา, ฟิลิปปินส์ 8000 - ดูแผนที่

ดีมาก 7.4
จาก 324 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักท่องเที่ยว
ดีมาก



จาก 324 รีวิว
  • สภาพแวดล้อม/ความสะอาดของโรงแรม 7.8
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 6.8
  • สถานที่ตั้ง 7.2
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 7.5
  • การให้บริการของพนักงาน 7.5
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 7.5
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 6.6
รีวิวที่พัก

Rowena M. จาก แคนาดา
ครอบครัวที่มีเด็กโต
เข้าพัก 7 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
It's ok hotel
The hotel accommodated our late check in and had accommodated a late check out. The room they gave us is reasonably clean except for A room with no view, random noise near the garbage can, and inadequate supply of hot water in the shower. The pool was under renovation which was the main reason I booked this hotel for my daughter. We were however transported to another hotel 15 min drive from the hotel.
รีวิวเมื่อ 24 กรกฎาคม 2016

leonilo A. จาก ฟิลิปปินส์
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
A GREAT DISCOVERY
Don Manaloto, the General Manager, is hands-on in the operation of the hotel-- one major factor why service is excellent. Every staff goes out of his way to provide total guest satisfaction. The location is best for guests who would like to be "far from the maddening crowd" yet close to the activity centres of the city. I commend Ronald who drove us around the various destinations in Davao City and also Abby, the Front Office Manager, who has trained her front-liners to always wear a smile and patiently attend to the requirements of the guests. I recommend this place to everyone-- value for money, a three-star facility with a five-star service excellence. I hope to be back for the Kadayawan 2016 event this August.
รีวิวเมื่อ 22 กรกฎาคม 2016

Ariel C. จาก ฟิลิปปินส์
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
Good for short stay
First time i experience when u asked for extra towel ,extra charged
รีวิวเมื่อ 17 กรกฎาคม 2016

janette S. จาก ออสเตรเลีย
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
Not happy
Arrived to d room seeing the bed sheets so crumpled looking used with hole in the middle so disapponting & not to mention their pool is under reno.. never trust whats on the website..
รีวิวเมื่อ 16 กรกฎาคม 2016

Jonathan C. จาก ฟิลิปปินส์
นักธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
Business
Thanks to fantastic staff - Jade (front office), Michael and John restaurant for the fantastic service
รีวิวเมื่อ 15 กรกฎาคม 2016

Anna R. จาก ฟิลิปปินส์
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
Employees are very rude
Rude employees (frontline and manager) especially named Raymond in the front desk. Hotel is not clean enough, full of mosquitoes and pool is under renovation and with extra fee/charges. No bidet in their comfort rooms.
รีวิวเมื่อ 11 กรกฎาคม 2016

Hans-Juergen M. จาก เยอรมนี
นักธุรกิจ
เข้าพัก 7 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
great hotel to stay
Pool was closed at the time of stay. Good hotel nonetheless
รีวิวเมื่อ 11 กรกฎาคม 2016

Allan B. จาก สหรัฐอเมริกา
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
เข้าพัก 7 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
Good value but needs upgrade!
Rooms need to be upgraded. We stayed for a week and my son had several bug bites. Furnitures are old and need fixing. No shower door to keep bath room dry.
รีวิวเมื่อ 09 กรกฎาคม 2016

Carla L. จาก ฟิลิปปินส์
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
Accommodating Staff but facilities need improvement
Great staff but facilities are old and aircon not working well
รีวิวเมื่อ 05 กรกฎาคม 2016

Padraig S. จาก ไอร์แลนด์
คู่รัก
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
Good
Good
รีวิวเมื่อ 04 กรกฎาคม 2016