กลับไปหน้าข้อมูลโรงแรม

2015
ดีเยี่ยม 9.0
จาก 518 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักท่องเที่ยว
ดีเยี่ยม



จาก 518 รีวิว
  • สภาพแวดล้อม/ความสะอาดของโรงแรม 9.4
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 8.7
  • สถานที่ตั้ง 9.5
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 9.3
  • การให้บริการของพนักงาน 9.1
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 8.3
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 8.4
เรียงตาม

PANGGAWI H. จาก อินโดนีเซีย
นักธุรกิจ
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2016
Good
Good
รีวิวเมื่อ 13 กรกฎาคม 2016

Sip S. จาก มาเลเซีย
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
Over rating
TV was not functioning during my stay, i missed the live broadcast of Fiba OFT final.. truly sad. Checked with front desk multiple times but they are unable to provide a certain answer on when the service will be back on.
รีวิวเมื่อ 11 กรกฎาคม 2016

Anna S. จาก ฟิลิปปินส์
คู่รัก
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
disappointed
The room we got was very dim, even when we turned all the lights on. The plumbing needs a lot of help -- the toilet wouldn't flush properly and the sink was clogged also. Beyond Fairmont's control but it was unfortunate that cable TV was out during our stay.
รีวิวเมื่อ 11 กรกฎาคม 2016

Ric G. จาก ฟิลิปปินส์
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
Excellent Hotel
Staff are friendly and helpful. Late check-up until 4p.m. was granted! Location is the best. Very near to all the places we want to visit
รีวิวเมื่อ 09 กรกฎาคม 2016

Maritel R. จาก ฟิลิปปินส์
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
Great stay as always
Our stay was pleasurable as always. It was a midweek holiday break at school. Fairmontgold lounge and breakfast were excellent! This hotel is our favorite in Makati!
รีวิวเมื่อ 07 กรกฎาคม 2016

Paul H. จาก นิวซีแลนด์
นักธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
Fantastic
Staff wonderful - I was upgraded to a suite at Raffles. Breakfast was superb
รีวิวเมื่อ 06 กรกฎาคม 2016

Gregory B. จาก สหรัฐอเมริกา
คู่รัก
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
A Staycation / Honeymoon
We took 3 nights here after our wedding in Tagatay, even though we live in nearby Ortigas. We wanted to enjoy a relaxed, "no-problem" few days of luxury before returning to our hectic schedule. The staff was abundant, friendly and professional without exception. We are a mature couple and enjoyed the quiet atmosphere and unhurried pace of this hotel. Room service was great, the gym and pool areas were well-staffed clean and well-maintained. We had a couple of minor "concerns" that were addressed as well as could be expected. Minor facility breakdowns are a problem in any hotel....however, we have a high expectation of the Fairmont Group and were a little disappointed that these present at all. So overall I would say it is 4.5 star. The rooms are large (40sqm) and somewhat luxurious for this part of the world. In that sense the roughly USD 175 per night was a fair deal. An "under repair" Steam Room and a tired shower nozzle control seem small potatoes relevant to the pleasure provided.
รีวิวเมื่อ 05 กรกฎาคม 2016

shaik A. จาก เลบานอน
นักธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
Good Convenient hotel
Right in the Heart of Makati.
รีวิวเมื่อ 27 มิถุนายน 2016

Raymond L. จาก ฮ่องกง
ครอบครัวที่มีเด็กโต
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
Great service - staff was really friendly and helpful
Enjoyed our stay
รีวิวเมื่อ 25 มิถุนายน 2016

Judy K. จาก สิงคโปร์
นักธุรกิจ
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มิถุนายน 2016
Felt right at home
I fell sick during the trip and was thankful to have fallen sick while a guest at Fairmont Makati. The staff were very considerate and caring. They remembered previous requests and helped me call the nurse and doctor. And I felt right at home resting in a comfortable bed with perfect temperature. Felt refreshed the day after, ready to catch my flight home.
รีวิวเมื่อ 24 มิถุนายน 2016