กลับไปหน้าข้อมูลโรงแรม

ดีมาก 7.9
จาก 4940 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักท่องเที่ยว
ดีมาก



จาก 4940 รีวิว
  • สภาพแวดล้อม/ความสะอาดของโรงแรม 8.4
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 7.8
  • สถานที่ตั้ง 8.0
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 8.2
  • การให้บริการของพนักงาน 7.9
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 7.8
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 7.3

Ong T. จาก มาเลเซีย
คู่รัก
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ เมษายน 2015
Feel so dissapointed
Late checkout, clean bathroom
1. Need super long Q for check in which is really tired. (VERY LONG Q) 2. I have to agree that the location is quite good. 3. I paid full payment but still need to pay deposit, although is deposit but its not convinient for whoever didn't apply credit card. only cash and credit card. 4. Their service is bad. They didn't mention about where and what time is the breakfast. The next day morning we went down the cafe already closing soon. ALTHOUGH they said closing soon BUT they started to clean up included spoon etc etc. I required for spoon, water and etc but their stuff black face. so i did something wrong huh?! their food taste really bad especially porridge. Seriously im so dissapointed. but the only best thing is late check out at 2pm. 5.Will not consider again next time.
รีวิวเมื่อ 05 เมษายน 2015

Liy E. จาก มาเลเซีย
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มีนาคม 2015
Comfortable room
Comfy bed, good location, simple room
Ok stay.
รีวิวเมื่อ 03 เมษายน 2015

Wai K. จาก บรูไนดารุสซาลาม
คู่รัก
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ ธันวาคม 2014
Good hotel but poor service staff
the food was good
The concierge did not help us with our luggages when we arrive. He frowned at me when I was asking about car park for my Singaporean visitors. The lady at front desk did not say thank you when I check-in and check-out. The other guy at front desk was talking to another customer at a very high and rude pitch, "NO MORE ROOM" was all he said, nothing else. The lady at the lobby coffee house rejected our request to sit at a table for 4 as it was only the 2 of us. I end up arguing with her because it was after 2.30pm then, and the café was almost empty. When we check-out, the concierge did not call a cab for us and pointed us to the public taxi stand outside the hotel. We have to carry our heavy luggages down a short flight of stairs from the hotel down to the pavement. The management of M Hotel really needs to look into staff training and grooming. They don't deserve a star!
รีวิวเมื่อ 03 เมษายน 2015

Wong Z. จาก มาเลเซีย
นักธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มีนาคม 2015
So Far So Good
Nothing
Not so good As club room same with deluxe room Nothing special
รีวิวเมื่อ 02 เมษายน 2015

PEH K. จาก มาเลเซีย
นักธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ มีนาคม 2015
business trip
nice and near many company on there
Nice and comfortable
รีวิวเมื่อ 01 เมษายน 2015

Amy G. จาก สิงคโปร์
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ มีนาคม 2015
Good Location
Location and Comfort
รีวิวเมื่อ 01 เมษายน 2015

Amy G. จาก สิงคโปร์
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤศจิกายน 2014
Good Location
Location, Comfort and Amenities
รีวิวเมื่อ 01 เมษายน 2015

Amy G. จาก สิงคโปร์
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤศจิกายน 2014
Good Location
Location, Comfort and Amenities
รีวิวเมื่อ 01 เมษายน 2015

Amy G. จาก สิงคโปร์
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2014
Good Location
Location, Comfort and good service
รีวิวเมื่อ 01 เมษายน 2015

Amy G. จาก สิงคโปร์
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2014
Great Location
Location, View, Comfort
รีวิวเมื่อ 01 เมษายน 2015