ดีเยี่ยม 8.1
จาก 5433 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีเยี่ยม



จาก 5433 รีวิว
  • ความสะอาด 8.3
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 7.7
  • สถานที่ตั้ง 8.2
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 8.0
  • การให้บริการ 8.2
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 8.2
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 7.6
เรียงตาม
รีวิวที่พัก

BIlly จาก ออสเตรเลีย
คู่รัก
ดีลักซ์ วิวสระน้ำ
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ ตุลาคม 2012
Great location but small rooms
good location
everything is good enough for the room price, but room size a little bit small and internet is too slow.
รีวิวเมื่อ 01 พฤศจิกายน 2012

Karen จาก สิงคโปร์
คู่รัก
ห้องดีลักซ์ พูล แอคเซส
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ ตุลาคม 2012
Quiet & Serene hotel
The direct pool access was relatively reasonable priced
Everything about the hotel was great. They have laid out goid customer service skills & I have to say not all hotels in Patong have got service staff being able to converse in English fluently. Breakfast was delicious! The mixed of Thai-american was a delectable combination for breakfast buffet. Staff were helpful and flexible. The only improvement they might need to look out is probably the music at the bar. Could be a little more happening! And probably shift the beach towel counter nearer to the pool! Awesome hotel! I'll definitely return!
รีวิวเมื่อ 01 พฤศจิกายน 2012

Sylvia จาก สิงคโปร์
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ห้องดีลักซ์ พูล แอคเซส
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ ตุลาคม 2012
Great location but curt service and small pool
Location
Service was curt and generally staff was unhelpful. Location was great as it is in the middle of Patong. Swimming pool was very tiny and too near the breakfast area. Breakfast was bad and very limited.I booked and it was stated to sleep 3. When i got to the hotel, i was asked to top up another $90 for extra adult in room. Overall, a very tired, lacklustre hotel which i will not recommend.
รีวิวเมื่อ 01 พฤศจิกายน 2012

LI จาก จีน
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
แกรนด์ ดีลักซ์ วิวสระน้ำ
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ ตุลาคม 2012
room OK
clean
nothing special, but value for money. Room clean and big, swiming pool is quite small, breakfast not good.
รีวิวเมื่อ 01 พฤศจิกายน 2012

wong จาก มาเลเซีย
นักธุรกิจ
ดีลักซ์ วิวสระน้ำ
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ ตุลาคม 2012
Great location & room is big
Good location and value for money
Hotel location very convenience and near to bangla road. The room is big and the service staff was excellent.
รีวิวเมื่อ 31 ตุลาคม 2012

Sheridan จาก ออสเตรเลีย
เดินทางคนเดียว
เข้าพัก 4 คืน เมื่อ ตุลาคม 2012
Great spot, clean and friendly service
Location
had a great stay at palmyra. the room i stayed in was newly renovated. breakfast was good, the pool was a decent size for the size of the hotel. it is in a very central area in phuket.
รีวิวเมื่อ 30 ตุลาคม 2012

christopher จาก ออสเตรเลีย
ครอบครัวที่มีเด็กโต
ดีลักซ์ วิวสระน้ำ
เข้าพัก 6 คืน เมื่อ ตุลาคม 2012
Great location
great location ,friendly staff
this was our second stay at the palmyra resort and we love the location and the friendly staff who make you feel very welcome. they serve a great breakfast by the pool.
รีวิวเมื่อ 29 ตุลาคม 2012

diane จาก ออสเตรเลีย
ครอบครัวที่มีเด็กโต
วิลลา สำหรับครอบครัว (2 ห้องนอน)
เข้าพัก 7 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2012
Good Location but that's it
location
Very unfriendly no atmosphere,we stayed in family villa in July 2012 breakfast was like a pig pen only went once, downstairs was very uncomfortable;have stayed at much friendler places after all isn't that what LOS is all about
รีวิวเมื่อ 28 ตุลาคม 2012

GANG จาก จีน
คู่รัก
เข้าพัก 4 คืน เมื่อ ตุลาคม 2012
Disappointed experience
good facilities
We are so disappointed and angried when we were checking out. When we were checking out, the recepionist saied cleaner only found two towels in our room when they first made up our room three days before, and we had to pay for another two missed ones.Oh, my god, we can swear that: there had been only two towels in the room since the waiter guided us into the room 4 days before,and requested him to check if the cleaner forgot to supply them before we checked in. If we missed the towels, we would be glad to pay for the fine without any complaints.But now,we don't have any fault, why do we have to pay for the fine. We stated all our points as below to him.He excused that all hotels in the world would supply everythings in couples and showed the attitude seemed we are dishonest.And then, he kept working on others and didn't give any response to us at all. We felt hapless as we did NOT have any evidence to show all responsibilities were theirs but not ours.We paied for the fine despite we did NOT have any fault at all. We don't care about the amount of the fine.We only care about your work prcess and your attitude. Now, we advise all guys who want to book this hotel that: please double-check if your articles are in couples when you are guided into the room .Otherwise,you may be charged the so-called 'missed' one.
รีวิวเมื่อ 27 ตุลาคม 2012

Lok จาก จีน
คู่รัก
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ ตุลาคม 2012
Do not go to this hotel
it's a joke
For starters, insects and ants everywhere in the room, especially on the writing table Most importantly, there is no hot water at all , and the hotel staff told us there was nothing they could do until the engineer comes to work , my wife got sick and a fever because of taking a cold shower , the shower wasn't working neither The hotel staff promised us to change room the other day but they told us every room is the same and there was no rooms to change , the funniest thing was that we kept seeing people checking in two or three rooms in a row . Then we compromised by simply asking them to fix the hot water Finally, we got email replied, she said everything was fixed. However when we came back , shower was not fixed and the toliet flush was not working after using it . It was very disgusting , and the receptionist had difficulty to understanding before checking on dictionary when I said I could not flush the toliet. I called the manager and she never replied this time and never tried to reply for god sake
รีวิวเมื่อ 24 ตุลาคม 2012


1

2

3

1234

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :