ดีมาก 8.0
จาก 775 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีมาก



จาก 775 รีวิว
  • ความสะอาด 8.1
  • สิ่งอำนวยความสะดวก 7.0
  • สถานที่ตั้ง 8.0
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 8.2
  • การให้บริการของพนักงาน 8.4
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 8.4
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 7.2
เรียงตาม

Pratik จาก อินเดีย
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ห้องดีลักซ์ วิวตัวเมือง
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Fantastic Experience!
If you need a budget place to stay at Old Quarter (heart of Hanoi), look no further.. We had initially booked this hotel only for 1 night but ended up extending to 3 nights purely because we didn't feel like going anywhere else. Take the Queen Suite or the Family room if you're in a group of 3 or more. Mr. Lee at the reception truely defines Customer delight. He will go out of his way to ensure that your stay is pleasant & you're equipped with all the information that you need to move your way through Hanoi. He arranged 3 tours for us (Ha Long Bay, Ninh Binh & Sapa) - all of which were really better than what we could expect. Rarely do you get to see so much of customer focus which lacks at most places these days! Kudos!! :) The coffee at the reception & the everyday breakfast before the tour almost became a ritual! Would definitely recommend this to anyone looking for a good place to stay in Hanoi!
รีวิวเมื่อ 24 สิงหาคม 2016

gary จาก สิงคโปร์
เดินทางคนเดียว
ห้องซูพีเรีย
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Cheap price, comes with a price.
like many reviews before me, i had a issue with their mouldy room and poor air-conditioning. despite letting the staff know about it. they did not change a room, rather make up an excuse about having a fully booked hotel. the thing is they had a group of guest checking out at the lobby that night while i was talking with him. to solved the aircon issue, their so called repairman, just open up, took a look and close it back in. end up they put a fan instead. that was not the only issue. i had booked their airport transfer, was told it will cost me 19 usd on email . their agoda page stated it was 17 usd. if i had not clarify with them, i would have been overcharged. for the return back to the airport, i booked at sinh cafe @ only 10 usd. my room just disappointing, missing tiles, broken slippers, poor aircon. they cant even get a pair of slippers right. you can see how disappointed i am with this hotel. Not asking for 5 star hotel standard, but at least have some integrity for your paying guest.
รีวิวเมื่อ 17 สิงหาคม 2016

Hoang จาก เวียดนาม
เดินทางคนเดียว
ห้องซูพีเรีย
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Very bad service and cheated on customer
I booked 2 nights in this hotel and when i arrived the receptionist said some rooms was repairing cant lemme stay even agoda already charged my visa. Then he send me to another hotel n sure that other hotel 100% same even better. I followed him to other hotel n so disappointed because not like what he said. Dirty and awful are what i saw. One more thing, he changed his attitude and sound like shouting at me. I didn't expect that from 3 stars hotel's receptionist. 👎🏻
รีวิวเมื่อ 16 สิงหาคม 2016

Rachel จาก ฟิลิปปินส์
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ห้องสวีท สำหรับครอบครัว
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Hanoi trip
Mr. Lee is very nice and hospitable. He is very accomodating with no rest and sleep. He is very hardworking to assist you. nice hotel and bookings. They upgrade your room from time to time.
รีวิวเมื่อ 16 สิงหาคม 2016

Martin จาก อาร์เจนตินา
คู่รัก
ห้องซูพีเรีย
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Amazing Staff
Lee is the best! Rooms very clean, the facilities very good and the staff couldn't be more willines to help you. Definetly stay again!!
รีวิวเมื่อ 15 สิงหาคม 2016

Francisco จาก สเปน
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์ เตียงใหญ่หรือเตียงแฝด
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Very good staff
The room a bit small
รีวิวเมื่อ 14 สิงหาคม 2016

Dolsie จาก ฟิลิปปินส์
เดินทางคนเดียว
ห้องซูพีเรีย
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2016
very friendly staff
the hotel staff are very accommodating and very friendly. the location is good and very good internet connection.
รีวิวเมื่อ 14 สิงหาคม 2016

Hung จาก เวียดนาม
นักธุรกิจ
ห้องซูพีเรีย เตียงใหญ่หรือเตียงแฝด
เข้าพัก 4 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
Poor service and not professional with local people
1. No room avaialbe on the checking date and send the guest to other hotel. Reason is hotel full booking but the manager forget to inform Agoda. Have seen other couple with same trouble 2. No complimentary water for guest but they put small water bottle in the fridge ( a kind of complimentary water in other hotel) and not list out in the drinking item list then they will charge you when ypu drink this bottle.
รีวิวเมื่อ 13 สิงหาคม 2016

Dieu จาก เวียดนาม
คู่รัก
ห้องซูพีเรีย
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ สิงหาคม 2016
bad toilet
the toilet so small and not clean
รีวิวเมื่อ 13 สิงหาคม 2016

Dominik จาก เยอรมนี
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ห้องสวีท สำหรับครอบครัว
เข้าพัก 3 คืน เมื่อ กรกฎาคม 2016
nice place to stay
Good location, good room. Friendly staff
รีวิวเมื่อ 07 สิงหาคม 2016


1

เลือกลอยัลตี้โปรแกรมของท่าน

คลิกพอยต์แม็กซ์ที่ด้านบนของหน้าและหน้าจอจะปรากฏรายชื่อสายการบินยอดนิยมและโปรแกรมลอยัลตี้ให้ท่านเลือกมากมาย

2

เลือกห้องพักที่สามารถสะสมแต้ม

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • รับแต้มสูงสุดถึง 4900 แต้ม

แต่ละห้องพักที่ร่วมรายการจะแสดงจำนวนแต้มที่ท่านจะได้รับหากจองห้องพัก

3

เข้าสู่ระบบและสะสมแต้มทันที!

  • รหัสสมาชิกโปรแกรม
  • ท่านไม่ได้เข้าพักเองที่โรงแรมนี้แต่ดำเนินการจองให้คนอื่น

ระบุหมายเลขสมาชิกของท่านสำหรับโปรแกรมที่เลือกในแต่ละการจอง แต้มสะสมที่ท่านเห็นจะปรากฏขึ้นในระบบหลังการเข้าพักเสร็จสิ้น เพียงเท่านี้ท่านก็สามารถสะสมแต้มได้แล้ว!

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :