2015

ไรซิ่ง ดรากอน พาเลซโฮเต็ล (Rising Dragon Palace Hotel)

12 Nguyen Quang Bich Street, โอลด์ ควอเตอร์, ฮานอย, เวียดนาม - ดูแผนที่

ดีเยี่ยม 8.5
จาก 2584 รีวิว

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักเดินทาง
ดีเยี่ยม



จาก 2584 รีวิว
  • ความสะอาด 8.7
  • สถานที่ตั้ง 8.2
  • ความสะดวกสบายของห้องพัก 8.7
  • การให้บริการ 8.7
  • คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย 8.7
  • อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร 7.8
เรียงตาม

Gareth จาก แคนาดา
ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2013
Comfortable, fast Internet, decent staff
Bed, good bathroom, fast Internet
รีวิวเมื่อ 29 พฤษภาคม 2013

Tung จาก มาเลเซีย
นักธุรกิจ
ห้องดีลักซ์ วิวตัวเมือง
เข้าพัก 5 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2013
Clean, friendly and comfortable room
Near to shooping areas, centrally located
Good experience because they have a well english spoken staffs and really friendly
รีวิวเมื่อ 28 พฤษภาคม 2013

Kwai จาก มาเลเซีย
คู่รัก
ห้องดีลักซ์ วิวตัวเมือง
เข้าพัก 4 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2013
Well design and compact
central located, friendly staffs, near to local food
Everything was great. However, we the inhouse massage was not great for the price. No skills at all.
รีวิวเมื่อ 28 พฤษภาคม 2013

Shauna จาก ไอร์แลนด์
คู่รัก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2013
Lovey room, on the edge of old quarter
Very comfortable bed, stylish room, very helpful staff
รีวิวเมื่อ 28 พฤษภาคม 2013

Maretha จาก อินโดนีเซีย
คู่รัก
ห้องดีลักซ์ วิวตัวเมือง
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2013
Good breakfast, central location
clean room, friendly staff, quiet area
nice short stay and we got upgrade room.
รีวิวเมื่อ 28 พฤษภาคม 2013

AMAERTHANATHAN จาก มาเลเซีย
คู่รัก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2013
Excellent affordable hotel with class A service
Very friendly and helpful staff with excellent English spoken
From the time we stepped into the Hotel till we left the staff took care of all our requests and needs. Upon our arrival we were checked in very quickly with mimimal fuss and Miss Ling sat with us and briefed about the hotel, the city of Hanoi, out trip arrangements to Halong Bay the places of interest to visit and how to get there efficiently and cheaply etc. She was really excellent and should be valued by the Hotel. Upon our return from Ha Long Mr. Bie checked in and upgraded us to a better room. On our first night's stay the water heater in our room 610 was not haveing hot water but it didn't matter to us as the weather was hot and we preferred to bathe in cold water so we did not complain at all. If we did I believe they would have attended to it immediately. That was their type of service. The breakfast was excellent with a good mixture of local and western cuisine. We would certainly return to this hotel if w were to go back to Hanoi for another visit and would unreservedly recommend this hotel to any one intending to visit Hanoi. In our opinion it should be rated as a 4Star instead as 3 star. To all staff thank you for making our stay a memorable and pleasant one.
รีวิวเมื่อ 28 พฤษภาคม 2013

see จาก มาเลเซีย
คู่รัก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 2 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2013
cozy & affordable stay
Hotel staff can speak good english. Room is clean, and hotel is close to major attraction areas.
Overall stay was fine, but during last 2 days of our stay, the hotel lost with electricty due to maintenance works carried out at that area.
รีวิวเมื่อ 28 พฤษภาคม 2013

Wing จาก ฮ่องกง
คู่รัก
เข้าพัก 4 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2013
Nice budget hotel with friendly staff
Clean with big, nice balcony. Staff is very friendly and speak fluent English.
รีวิวเมื่อ 28 พฤษภาคม 2013

Anthea จาก สิงคโปร์
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2013
A hotel with good software
Great Staff, great breakfast
Stayed over for 2 nights with my hubby and son. 1st night, air condition suddenly broke down. Within 1 hour from feedback, front office staff transferred us to another hotel under their group. Checked in again for 2nd night, air condition broke down again in the night at about 8. Problem rectified after about 2 hours. Problem recurred in the middle of the night, but we are just too tired to do anything about it until 7+ in the morning when my son is grumbling then i report it to front desk again. This time round, problem rectified it within 30min. I'm really pleased with front office service standards but really found the room temperature unacceptable as it was summer time and outside temperature was about 36degree.
รีวิวเมื่อ 27 พฤษภาคม 2013

Kah จาก สิงคโปร์
ครอบครัวที่มีเด็กเล็ก
ห้องดีลักซ์
เข้าพัก 1 คืน เมื่อ พฤษภาคม 2013
No comment
No comment
Fairly enjoyable
รีวิวเมื่อ 25 พฤษภาคม 2013


1

2

3

1234

เริ่มต้นการเลือกโปรแกรมที่ท่านชื่นชอบได้ที่นี่ :