โรงแรมโปรดของท่าน
โรงแรมที่ท่านเลือกดู
เหตุผลที่ทำให้ลูกค้าชอบโรงแรมนี้:
    ย่านนี้เหมาะสำหรับ:
  • ธุรกิจ
    สนามบินที่ใกล้ที่สุด:
  • ท่าอากาศยานนานาชาติกัวลา นามู (25.7 กม.)
    สถานที่สำคัญในย่านนี้:
  • ห้างแคมบริด (1.6 กม. / เดิน 20 นาที)
  • พิพิธภัณฑ์ราห์หมัด (1.6 กม. / เดิน 20 นาที)
  • งานแสดงสินค้ามาดานพลาซ่า (1.9 กม. / เดิน 23 นาที)
  • ซันพลาซ่า (1.9 กม. / เดิน 23 นาที)

หมายเหตุ: ระยะทางได้มาจากการวัดเป็นแนวเส้นตรง โดยคำนวณจากจุดเริ่มต้นไปจนถึงจุดหมายปลายทาง

โรงแรมเชอร์รี่เรด (Cherry Red Hotel)

Jl. Sei Martebing No. 1, Babura, Medan Baru, เมดานบารู, เมดัน, อินโดนีเซีย (ดูแผนที่)

จองเลย!

ดูโรงแรมที่ท่านชื่นชอบได้จากรายชื่อ "โรงแรมโปรดของท่าน"
คะแนนรีวิว

ต้องการรีวิวเพิ่มเติม
เพื่อการคำนวณที่แม่นยำ

ดู 2 รีวิว

อโกด้า เว็บไซต์จองที่พักชั้นนำในเอเชีย
จองเลย! อย่าพลาดห้องพักราคาถูก!
จองตอนนี้จ่ายทีหลัง

ใช้ได้แล้วกับที่พักนับพัน

จองอย่างฉลาด จองกับอโกด้า
เลือกห้องพักที่ท่านต้องการ
กรกฎาคม 03, 2015 - กรกฎาคม 05, 2015 | 2 คืน
เช็คอิน
คืน เช็คเอาท์
ประเภทห้องพัก จำนวนสูงสุด
ราคา
ต่อห้อง ต่อคืน
จำนวนห้อง
สิ่งอำนวยความสะดวกในโรงแรมเชอร์รี่เรด

สิ่งอำนวยความสะดวก
  • รูมเซอร์วิส 24 ชั่วโมง
  • บริการรถรับ-ส่งถึงสนามบิน
  • คอฟฟี่ช็อป
  • ห้องสำหรับครอบครัว
  • บริการซักรีด
  • รูมเซอร์วิส
  • พื้นที่สูบบุหรี่
  • จุดบริการทัวร์

กีฬาและนันทนาการ
  • สวน

อินเทอร์เน็ต
  • ฟรี Wi-Fi ทุกห้อง
  • Wi-Fi ในพื้นที่สาธารณะ

การจอดรถ
  • ที่จอดรถ

จองเลย!

ก่อนพลาดโอกาส!
ข้อมูลของโรงแรม
โรงแรมเชอร์รี่เรด เป็นจุดเริ่มต้นการเดินทางที่ดีเยี่ยมใน เมดัน ด้วยทำเลที่ตั้งอันเหมาะเจาะใน เมดานบา...ดูเพิ่มเติม โรงแรมเชอร์รี่เรด เป็นจุดเริ่มต้นการเดินทางที่ดีเยี่ยมใน เมดัน ด้วยทำเลที่ตั้งอันเหมาะเจาะใน เมดานบารู ตัวเมืองอันน่าตื่นตาตื่นใจอยู่ห่างออกไปเพียง 1.Km นักท่องเที่ยวที่พักที่โรงแรมนี้สามารถเพลิดเพลินไปกับการเยี่ยมชมสถานที่ท่องเที่ยวอันดับต้นๆ ของเมือง เช่น สถานกงสุลตุรกี, สถานกงสุลสหราชอาณาจักร, สถานกงสุลเนเธอร์แลนด์

การบริการที่ดีเลิศและสิ่งอำนวยความสะดวกที่เหนือกว่าของ โรงแรมเชอร์รี่เรด ทำให้การเข้าพักที่นี่เป็นประสบการณ์ที่ไม่อาจลืม ผู้เข้าพักสามารถเพลิดเพลินไปกับ ฟรี Wi-Fi ทุกห้อง, รูมเซอร์วิส 24 ชั่วโมง, Wi-Fi ในพื้นที่สาธารณะ, ที่จอดรถ, รูมเซอร์วิส เมื่อเข้าพักในที่พักที่ยอดเยี่ยมแห่งนี้

ห้องพักทุกห้องประกอบด้วยสิ่งอำนวยความสะดวกที่เลือกสรรมาแล้วอย่างดีเพื่อความสบายในระดับที่ไม่มีใครเทียบได้ สิ่งนันทนาการในโรงแรม รวมถึง สวน ได้รับการออกแบบเพื่อการพักผ่อนหลีกหนีจากความวุ่นวาย โรงแรมเชอร์รี่เรด เป็นจุดหมายที่ครบครันหากคุณต้องการหาทีพักคุณภาพเยี่ยมใน เมดัน
นโยบายของโรงแรม
ข้อมูลที่เป็นประโยชน์
อาหาร เครื่องดื่ม และความบันเทิง

รีวิวล่าสุดจากผู้เข้าพัก

กรองโดยประเภทนักท่องเที่ยว

รีวิวทั้งหมด (20)

คู่รัก (5)

เดินทางคนเดียว (6)

นักธุรกิจ (6)

ครอบครัวที่มีเด็กโต (1)

อื่นๆ (2)

โอเค
5.4
จาก 20 รีวิว
คุ้มค่ากับเงินที่จ่าย
6
สถานที่ตั้ง
5
การให้บริการของพนักงาน
5.3
สภาพแวดล้อม/ความสะอาดของโรงแรม
5.6
ความสะดวกสบายของห้องพัก
6
อาหาร/สถานที่รับประทานอาหาร
4.7
รีวิวทั้งหมด ( 20 )
เรียงตาม:
Norashikin O. นักธุรกิจ
Malaysia, May 28, 2013
the worst hotel ever

there is nothing . sucks
2
the service of the hotel and all is sucks , even the staff is full of corruption
Norashikin O. ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
Malaysia, May 26, 2013
the worst hotel ever

nothing special about this noob motel
2
seriously worst hotel ever the aircondtioning is bad and the room is worse
lawrence F. คู่รัก
Canada, January 16, 2013
nice quiet hotel

breakfast was brought to our room each morning
3
we had our own private entrance - no need to go thru the lobby. We had breakfast brought to our room. the bathroom had no sink. the staff had a lack of english. we had booked the hotel with the free airport transfers. While we were there they discontinued the service. We had to ensure that they would still honor the pre-agreed arrangement. Don't take 'Yes' as confirmation. It's best to have them repeat your request.
Dennis S. คู่รัก
United Kingdom, January 12, 2013
Pleasant staff but long way from city centre

Helpful reception and adequate breakfast.
2.8
We booked a standard twin bed room which should amongst other things have had had a fridge. The room we were given had no fridge, broken bedside light and no windows apart from a small one onto the corridor covered by a dirty and broken slatted blind. When we complained we were told there were two types of standard room, grade A and grade B and our room was grade B. The existence of different grades of standard room was not mentioned either in the information supplied by the hotel or in the booking information. I consider this dishonest and others should be aware of this trickery if intending to stay there.
Shabindar K. เดินทางคนเดียว
Malaysia, November 18, 2012
'Communication & Information Limited'

The Becha owner was the best & honest man
2
Rooms were not the best with limited facilities. Breakfast was too early & cold & the morning tea too was cold.....the service reminded me of meals provided to patient in the hospital....no choice just eat what is given to you.Portion was too small & not filling at all. No one asked if you wanted tea with or without sugar???
Goh K. ผู้เข้าพักเป็นกลุ่ม
Malaysia, September 13, 2012
Nice little hotel with super friendly staff

Friendly and helpful staff
3.3
hotel is located in between airport and city center. if you are on a budget, this hotel is a perfect fit. has all the basic necessities to make your stay comfortable. the staff are friendly and if you need to go somewhere, just ask the front desk staff to call your a blue bird cab and it will only cost you $2 to get to the city center. i really like the hotel as it has the boutique hotel feel to it.
Sungsit S. เดินทางคนเดียว
Thailand, September 07, 2012
In the middle of nowhere

Quiet
2.4
This hotel was my first stay (2 nights) in Sumatra and Indonesia & it was worse than I expected for a big city like Medan. The hot water never worked and the shower stop working at all in the morning. They provided wifi hotspot but it didn't worked in my room. All staffs were friendly but they cannot communicate well in english though they smile all the time.
Kazumi O. เดินทางคนเดียว
Japan, August 18, 2012
Worst hotel I ever stayed

Clean
1.4
the room was cute and clean, but the shower never worked. the location was inconvenient, not really closed to the airport, nothing around the hotel (even not able to walk to the restaurant, atm, any shops...nothing!) what freaked me out most was someone rang the bell and knocked the door of my room, yelling out "open the door!" in 4 o’clock in the morining! i said "no" but they didn't stop. i was so scared because the room was face to the quiet road, with no fence, so anyone can walk into the hotel very easily. later i found out it was one of the staff knocked my door, (there was a security camera) and he said he knocked and yelled out in 4am for asking me a breakfast! this hotel was definitely the worst & most uncomfortable hotel i ever stayed.
Chandra T. นักธุรกิจ
Indonesia, June 06, 2013
Kamar kurang terawat

Lokasi strategis, tidak bising, akses ke bandara
5.7
Leonny C. นักธุรกิจ
Indonesia, January 30, 2013
Hotel yang cukup lumayan

Lokasi yang cukup baik karena dekat dengan proyek
6

จองเลย!

ก่อนพลาดโอกาส!

ปกติแล้ว ภาษีและเซอร์วิสชาร์จมักจะเป็นค่าใช้จ่ายที่อโกด้าชำระให้แก่โรงแรม หรือ เรียกเก็บโดยโรงแรม หากต้องการข้อมูลเพิ่มเติม กรุณาดูที่ ข้อกำหนดการใช้งานของอโกด้า ภาษีและเซอร์วิสชาร์จอาจรวมถึงค่าธรรมเนียมที่อโกด้าหักไว้เป็นค่าชดเชยสำหรับการดำเนินการจองห้องพัก